Licitatie Publica - Repararare convertizoarelor statice de frecventa si a convertizoarelor statice rotorice
Anunt de participare (utilitati) numarul 123518/14.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: Iulica Badanoiu 0374171127, [email protected], Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Repararare convertizoarelor statice de frecventa si a convertizoarelor statice rotorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Exploatarile de cariera din componenta SNLO
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Repararea si inlocuirea componentelor defecte la convertizoarelor statice de frecventa si a convertizoarelor statice rotorice , conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
67 buc
Valoarea estimata fara TVA: 255, 192RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posib. prel.?supl.max.1/3din cant.init., cf.HG925, art.6, pct.3, s-a tinut cont la stabil. val.estim
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar part: 3700 lei RONGar buna exec10% din valcontr, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de pana la 90 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria rasp.sau alte doc.echival.din care sa rezulte ca op.ec.ofertant nu se afla in nici una din sit.prev.la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certif.echivalent
Pers.juridice romane vor prez.Certif.constatator si Certif.de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind.Nationala sau Teritoriala, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ??conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
Pers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Certicat de participare la licitatie cu oferta independenta-formulatul 26
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din OUG 34/2006-formularul 27
Doc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-bilant fin-cont, scris de bonitate de la banci sau de la societ recunosc de audit fin-cont precum si orice alte doc legale edificatoare
2-cifra medie anuala de af pe ult 3ani : minim 370000 lei RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale, conform formularului 23 din Fisa De Date-subcontractanti, conform formularului 22 din Fisa De Date (lista cu subcontractantii, daca este cazul, insotite de acordurile de subcontractare semnate)
-exp simililara: in ultimii 3 ani cel putin un contract pentru servicii deconvertizoare statice de frecventa si convertizoare statice rotorice sau similare, valoare pentru experienta similara: minim 185000 lei RON-principalele servicii in ultimii 3ani, confirm sau declaratie proprie
-una sau mai multe recomandari: din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta una sau mai multe recomandari, semnate de directorii si directorii tehnici de la beneficiarii unde au avut loc reparatiile. Daca in cursul ultimilor 3 ani s-au executat reparatii la subunitati din cadrul SNLO Tg.-Jiu, se vor prezenta obligatoriu aceste recomandari, semnate de directorii si iginerii sefi energetici de la exploatarile din cadrul SNLO Tg.-Jiu unde au avut loc reparatiile. Se accepta de asemenea, certificate (documente) constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractanti, eliberate de catre autoritatile contractante conform art.97.1 dinHG 925/2006 sau certificate similare.
-resurse tehnice: ofertantii vor prezenta obligatoriu lista cu echipamentul tehnic, utilajele, dotarile-Declaratie cu dotarile tehnice specifice ? formularul 12 H.
-efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3ani: Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formularul 12 I;
-certificare a sistemului calitatii: Conform prevederilor legale, se va prezenta o certificare ISO 9001 sau similara a sistemului de management al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate sau documente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivel corespunzator al calitatii
-certificat de mediu: Se va prezenta un certificat (autorizatie) de mediu sau o declaratie pe proprie raspundere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2011 12:00
Locul: Sediul SNLO Tg.-Jiu, Directia Economica-Dep. Achizitii Publice-Sala de licitatii, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al SOCIETATATIINATIONALE A LIGNITULUI SA Tg.-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: Tg.-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 13:58