Licitatie Publica - Reparare cilindri hidraulici basculare Ø 300, desen T3214-80/a-3.2.0/A aferent masinii combinate MC 1200t/h - 2 buc.
Anunt de participare (utilitati) numarul 126428/20.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Chivu, Tel. 0750250574, In atentia: Marius ZAHARESCU, Email: [email protected], Fax: 0252/315848, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare cilindri hidraulici basculare Ø 300, desenT3214-80/a-3.2.0/A aferent masinii combinate MC 1200t/h - 2 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La prestator
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare cilindri hidraulici basculare Ø 300, desenT3214-80/a-3.2.0/A aferent masinii combinate MC 1200t/h - 2 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de servicii sunt cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 44, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 850 lei.Garantia de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
- Certificat Unic de Inregistrare ;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale cuprinzand informatii privind op. ec. si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (indiferent de beneficiari, autoritati contractante sau clienti privati), insotit de certificari de buna executie pentru principalele servicii;
- Declaratie privind subcontractantii;
- Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului;
- Lista cu personalul de executie, pe specialitati, pe care prestatorul il foloseste pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei;
- Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent;
- Informatii privind asocierea (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o runda cu durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2011 12:00
Locul: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Dr Tr. Severin, str. N. IORGA, nr. 1, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40-(0)213104641, Email: [email protected], Fax: +40-(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art. 256^2, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: str. Nicolae Iorga, nr. 1, Jud. Mehedinti, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40-(0)252/326147, Fax: +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2011 14:48