Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare drumuri comunale in comuna Valu lui Traian


Anunt de participare numarul 104196/16.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valu lui Traian
Adresa postala:  Primariei nr.1, Localitatea:  Valu lui Traian, Cod postal:  907300, Romania, Punct(e) de contact:  Virginia Namaianu, Tel. 0241-231353, Email:  [email protected], Fax:  0241-231006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparare drumuri comunale in comuna Valu lui Traian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul comunei Valu lui Traian
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reaparare drumuri comunale din comuna Valu lui Traian
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparare drumuri comunale din comuna Valu lui Traian
Valoarea estimata fara TVA: 973, 330RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Constituirea garantia de participare in valoare de 19000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
Calitatea de participant la procedura
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care , in original sau copie legalizata, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din , in original sau copie legalizata, Pentrupersoane juridicestraine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul finaciar contabil incheiat.
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B2- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani .
Se solicita realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 1.946.660 lei.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Ofertantul va prezenta bilantul contabil 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate la autoritatea fiscala competentacare sa reiasa ca societatea se afla pe profit.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducei autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Neprezentarea documentelor conform cerintelor atrage descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Ofertantul va prezenta personalul de conducere si va face dovada ca detine personal tehnic pentru toate categoriile de lucrari ce le va cuprinde obiectul contractului.
Componenta minima a echipei:
-responsabil lucrare
-ing. constructor
- muncitori necalificati
Pentru fiecare membru al echipei se va prezenta cate un CV, la care se vor atasa documente probatorii (diplome de studii, copii carti de munca, alte specializarii in domeniu).
Declaratiile de disponibilitate si exclusivitate vor fi acceptate doar in original.
- Ofertantul va prezenta Formularul 12 H privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune minim:
1. compactor2. autobasculanta
3.buldozer
4.alte utilaje specifice lucrarilor contractului.-Formularul nr. 12F (Lista principalelor lucrari similare, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati)1 contract similar realizat in ultimul an cu o valoare de minim 114.509 euro, fara TVA, insotite de recomandarile aferente (prin contracte similare, se intelege contracte ce au avut ca obiectiv executia de lucrari reparare de drumuri, construire de drumuri)
Totodata se vor anexa copii dupa contractele de lucrari si procesele verbale de receptia la terminarea lucrarilor.
-Pe langa recomandarile prezentate la experienta similara, ofertantii vor mai prezenta 3 recomandari cu viza ISC din partea altor beneficiari privind executia de lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Datorita crizei economice si a ofertelor care sunt excedentare.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Valu lui Traian, str. Primariei nr. 1, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice imputernicit al operatorilor economici pe baza de imputernicire si BI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutioanre a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic din cadrul Primariei Valu lui Traian
Adresa postala:  str. Primariei nr. 1, Localitatea:  Valu lui Traian, Cod postal:  907300, Romania, Tel. 0241231006
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei Valu lui Traian
Adresa postala:  str. Primariei nr. 1, Localitatea:  Valu lui Traian, Cod postal:  907300, Romania, Tel. 0241231006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer