Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare echipament protectie balistica


Anunt de participare numarul 4118/05.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02494
Adresa postala: Str.Nicolae Balcescu, nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Punct(e) de contact: MIREL DUICA, Tel.0245613424, In atentia: Plt.maj.Grigore Marcel, Email: [email protected], Fax: 0245617373
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparare echipament protectie balistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 364, 001RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare echipamnet protectie balistica: - reparare veste antiglont; - reparare placi protectie balistica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50830000-2 - Servicii de reparare de imbracaminte si de articole textile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. reparatii veste antiglont: - reparatie curenta = 50 buc; - reparatie medie = 200 buc; - reparatie capitala = 150 buc. 2. placa protectie balastica: - reparatie curenta = 220 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 364, 001RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2007 pana la 05.05.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie pentru participare = 2100 ron;
- garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Inainte de semnarea contractului - obtinerea codului de agent economic. Serviciile ce urmeaza a se achizitiona vor fi realizate in conditiile evaluarii si supravegherii acestora la prestator, in baza prevederilor H.G. 1.073/1996.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de cazier judiciar al operatorului economic, sau O declaratie privind eligibilitatea, sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Certificat emis de Administratia Publica Locala, Cazier fiscal, Certificat de atestare fiscala, sau O declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ( cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie egala sau mai mare decat 308.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente de calificare: a)O lista a principalelor prestari de servicii ( contracte ) efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea a cel mult trei contracte de prestari de servicii similare indeplinite in ultimii trei ani sa nu fie mai mica decat decat 51.800 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret/pachet de servicii
60%
Descriere:
2.
termen de livrare
8%
Descriere:
3.
garantie acordata in utilizare pentru aspectul exterior si elementele de prindere si ajustare la vestele antiglont
8%
Descriere:
4.
garantie acordata pentru elementele de tesaturi din fire aramidice din care sunt confectionate pachetele balistice folosite in cadrul reparatiei capitale
8%
Descriere:
5.
garantia acordata pentru placile de protectie balistica reparate curent
8%
Descriere:
6.
durata medie de utilizare acordata pentr materialele din care sunt executate pachetele balistice folosite in cadrul reparatiei capitale
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/3199538, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 02494 Targoviste
Adresa postala: Str.N.Balcescu, nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Tel.0245/613424, Email: [email protected], Fax: 0245/617373
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer