Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare echipamente de frana din dotarea vagoanelor de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 71967/11.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga Nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: str. Banu, Nr. 6, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: str. Banu, Nr. 6, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: str. Banu, Nr. 6, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare echipamente de frana din dotarea vagoanelor de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Unitatea reparatoare a prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Repararea echipamentelor de frana de la vagoanele de calatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederi caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 306, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip=6.100 lei;Gar.buna exec.=5% din val.contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-in orig;
-Decl.priv.neincadr.in sit.prev.la art.5 alin.1 din Legea nr.21/1996 priv.concurenta-in orig;
-Certif.constatator priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFPFS-in orig.sau copie legaliz;
-Certif.priv.plata taxelor si impoz.locale-elib.de Primaria locala-orig.sau copie legalizata;
-Certif.emis de O.R.C.din care sa rezulte ca domeniul de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplicarea Legii 85/2006-orig.sau copie legal;
-Pt.pers.fiz./juridice straine-docum.edificatoare care sa dov.o forma de inregistr.ca pers.jurid.sau de inregistr/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana-copie legalizata.(Pt.a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu max.30 zile inainte de data deschid.ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente-in copie;
- Decl.priv.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani-in orig;
- Decl.priv.informatii generale-in orig.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista princip.servicii prest.in ultimii 3 ani si rec.scrise din partea altor benef./clienti, din care cel putin una sa certif.prest.serviciului ofertat, dar nu mai vechi de 3 luni-in orig;
-Decl.ref.la echip.tehnice si la mas.aplicate in vederea asig.calit., res.de studiu si cercet-in orig;
-Decl.priv.inf.ref.la studiile, preg.prof.si calif.pers, efective medii anuale ale pers.angajat in ultimii 3 ani-in orig;
-Decl.pe proprie raspundere referitoare la dotarile specifice, echip.tehnic, mijl.de transport sau alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic-in orig;
-Standarde de asig.a calit.pt serviciul ofertat, cu viza de valab.in termen: implementare si mentinere sistem manag.calitate SR EN ISO 9001/2001-copie;
-Autoriz.Furniz.Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar pt serviciul ofertat cu viza/termen de valabilitate in vigoare la data sedintei de licitatie-copii;
-Atestate AFER pt toate standurile de proba si reparatii care sunt utilizate in desfasurarea serviciului ofertat cu vize/termene de valabilitate in vigoare la data sedintei de licitatie-copie;
-Extrase din Manualul Calitatii din care sa reiasa ca in cadrul unitatii reparatoare se asigura calitatea conform standardelor in vigoare pt serviul ofertat-copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
06/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: cash, OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2009 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi, str. Banu, Nr. 6, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, Nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2009 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer