Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare infrastructura rutiera, alei pietonale si parcari la Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza


Anunt de participare numarul 122246/30.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza Bucuresti
Adresa postala:  Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014031, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE RUSU, Tel. 0213175523, Email:  [email protected], Fax:  0213114814, Adresa internet (URL):  http: //www.academiadepolitie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparare infrastructura rutiera, alei pietonale si parcari la Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza aleea Privighetorilor nr 1 A sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare infrastructura rutiera, alei pietonale si parcari la Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparare infrastructura rutiera, alei pietonale si parcari la Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza
conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 11, 554, 123RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 200000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget MAI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale ; Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu; Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010; Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010); Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 3.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010) Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.;
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de minim 10.000.000 Lei (fara TVA).
recomandarile/certificatele constatatoare din partea beneficiarilor
Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului,
Declaratia de disponibilitate coform modelului prevazut la Formularul nr. 7.
Angajamentului ofertantului privind resursele umane
3. Operatorii economici vor prezenta certificat O.R.N.I.S. sau Avizul de Securitate Industriala pentru nivelul? Secret de serviciu ? eliberat de catre Directia Generala de Informatii si Protectie Interna a Ministerului Administratiei si Internelor.
Listei cuprinzand subcontractantiiPrezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii
Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de minim 10.000.000 Lei (fara TVA).recomandarile/certificatele constatatoare din partea beneficiarilorPrezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatiiDeclaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Declaratia de disponibilitate coform modelului prevazut la Formularul nr. 7.Angajamentului ofertantului privind resursele umane3. Operatorii economici vor prezenta certificat O.R.N.I.S. sau Avizul de Securitate Industriala pentru nivelul? Secret de serviciu ? eliberat de catre Directia Generala de Informatii si Protectie Interna a Ministerului Administratiei si Internelor.Listei cuprinzand subcontractantiiPrezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
75%
30
Descriere:
2.
perioada de garantie a lucrarilor
10%
4
Descriere:
3.
termen de remediere a problemelor aparute in perioada de garantie
5%
2
Descriere:
4.
durata de executie a lucrarilor
10%
4
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 25 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cinci zile de la luarea la cunostiinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Academiei de Politie
Adresa postala:  aleea Privighetorilor nr. 1 A sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014031, Romania, Tel. 0213175523, Fax:  0213114814
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer