Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare, intretinere, verificare, etalonare si avizare metrologica aparatura de laborator CTC


Anunt de participare (utilitati) numarul 42627/05.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: prin subuniatatea sa E.M.C. Rosia, str. Constructorilor, nr.9, JUD. GORJ, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: COD 215400, Romania, Punct(e) de contact: sef birou Atribuire Contracte PLS, Tel.0253/371188, 0725536069, 0720/666391, In atentia: ing. Marius Mohora, Email: [email protected], Fax: 0253/372208, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare, intretinere, verificare, etalonare si avizare metrologica aparatura de laborator CTC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Laboratoarele CTC ale:
E.M.C. Rosia
E.M.C. Motru
E.M.C. Berbesti
E.M. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul are ca scop asigurarea functionarii corecte a aparaturii folosita in laboratoarele CTC ale subunitatilor miniere si in conformitate cu prevederile legale in domeniu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurarea functionarii corecte a aparaturii folosita in laboratoarele CTC ale subunitatilor miniere
Valoarea estimata fara TVA: 353, 633.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.03.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 6500 lei; garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; modalitati legale de plata in termen de 90 de zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere de operatori economici; subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei privind eligibilitatea formular 12A;
completare formular 12B;
prezentarea certifi-catelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si plata contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident);
Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare sau altele echivalente. Se va completa si prezenta si formularul 12C declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita prezentarea bilantului financiar-contabil la data de30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente si declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (care trebuie sa fie de cel putin 500.000 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va prezenta fisa de informatii generale (conform Anexei 23);
- se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara (conform anexei 20); ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executiei integrale, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract de prestari servicii similare cu valoarea de 100.000 lei, sau 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 170.000 lei; capia/capiile dupa acest(e) contract(e), va/vor trebui sa fie insotita(e) de capia dupa procesul verbal de receptie a serviciilor prestate si de recomandare emisa in anul curent in original, din partea beneficiarului/clientului respectiv (conform Anexei 24);
- se va prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii executate in ultimii 3 ani (conform formularului 12F);
- se va prezenta o declaratie conform formularului 12H;
- se va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani (tehnic si de conducere), la care se vor anexa CV-urile (conform formularului 12 I);
-se va prezenta un document/certificat emis de un organism acreditatcare sa certifice implementarea si mentinerea unui sistem de mangement al calitatii pentru operatorul economic ofertant, conform conditiilor din Standardul ISO9001:2000;
-se va prezenta certificatul/autorizatia de mediu sau orice alt document justificativ avizat de un organism abilitat prin care se atesta respectarea standardelor de mediu cu privire la: OUG 195/2005 privind protectia mediului, OUG 243/2000 aprobata prin Legea 655/2001 privind protectia atmosferei, HG 349/2005 privind depozitarea deseurilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
873
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata, fila de CEC sau numerar;in contul RO90RZBR000007463796 deschis la ReiffeisenBank Sucursala Tg.Jiu.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 13:00
Locul: Exploatarea Miniera de Cariere Rosia, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale pe care le vor prezenta inaintea deschiderii ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 1 an
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
contractul are caracter de regularitate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.4, Craiova, jud. Dolj, cod postal 200136, tel. 0251/413179, fax 0251/415600, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/413179, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopolos, nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al S.C. S.N.L.O S.A.
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725/531014, Fax: 0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2008 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer