Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Reparare motoare electrice pentru anul 2012?? pentru Directia Energie


Anunt de participare (utilitati) numarul 133093/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Vitejanu Ion, Tel. +40 253335045, In atentia: domnului Pociovalisteanu Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Reparare motoare electrice pentru anul 2012??pentru Directia Energie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare cu refacere bobinaj cu cupru refolosit, stator pentru motor electric trifazat Pn=7.200 kw, Nn=1500 rpm, Un=6000 V, tip TIS 2-1500/1100-4, reparare motor electric P=630 kw/1000 rpm, actionare EP Bagger tip MIB 2x ? 720 V ? 130 ? 6, reparare motor electric 315 KW/1500 rpm, tip MIB Vx ? 120 ? F 1080 ? 4, actionare EP VDF si EP spalare, reparare motor electric 315 KW/1000 rpm, tip MIB Vx ? 120 ? F 1080 ? 6, actionare EPCB tr. I, reparare motor electric trifazattip MIB 2 Ax ? 630L -150-4 ; Pn=1.400 kw, Nn=1500 rpm, Un=6000 V, reparare cu refacere bobinaj cu cupru refolosit, motor electric Pn=3.200 kw, Nn=594 rpm, tip TISV1900/750-10, repararemotor electric asincron tip TISV 1500/720-12, Pn=1.000 kw, Nn=492 rpm, Un=6000 V , alimentare EPC, repararemotor electric tip TISV 1700/670-12, Pn=1.250 kw, Nn=594 rpm, Un=6000 V , actionare EP turn, reparare motor electric trifazat tip MIB 560 M 400 Pn=500 kw, Nn=1500 rpm, Un=6000 V, actionare benzi transportoare, reparare motor electric trifazat tip MIB 560 M 400 Pn=400 kw, Nn=1500 rpm, Un=6000 V, actionare benzi transportoare si reparare excitatrice tip ECA, P=7, 15 KW/1500rpm ;U=55 V ; I=130 A, Iex=7, 5 A, Uex=22 V, alimentare excitatrice compresoare aer, necesare pentru asigurarea stocului minim de motoare electrice de rezerva, pentru mentinerea in stare de functionare a agregatelor grupurilor energetice din Termocentrala Turceni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011(Se vorrepara un numar de 2 motoare cu P=7200 KW, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)
Lotul 2 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011(Se vorrepara un numar de 2 motoare cu P=630 KW, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)
Lotul 3 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se vorrepara un numar de 2 motoare cu P=315 KW/1500 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 4 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se vorrepara un numar de 2 motoare cu P=315 KW/1000 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 5 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se varepara un numar motor cu P=1400 KW/1500 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 6 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se varepara un motor cu P=3200 KW/594 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 7 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se varepara un motor cu P=1000 KW/492 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 8 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se varepara un motor cu P=1250 KW/594 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 9 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se vorrepara un numar de 3 motoare cu P=500 KW/1500 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 10 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se vorrepara un numar de 3 motoare cu P=400 KW/1500 rpm, pentru agregatele din Termocentrala Turceni.)Lotul 11 - Cantitate ? 1 serviciu, conform caietului de sarcini nr. 34900/14.11.2011 (Se vorrepara un numar de 2 buc. Excitatrice cu P=7, 15 KW/1500 rpm, pentru alimentare excitatie compresoare de aer din Termocentrala Turceni.)
Valoarea estimata fara TVA: 465, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este : -Pt. lotul 1 ? 1.400, 00 lei, -Pt. lotul 2 ?900, 00 lei, -Pt. lotul 3 ? 470, 00 lei, -Pt. lotul 4 -550, 00 lei.- Pt. lotul 5 -590, 00 lei, - Pt. lotul6 -2.000, 00 lei, - Pt. lotul 7 -490, 00 lei.-Pt. lotul 8 -790, 00 lei.- Pt. lotul 9 -890, 00 lei, - Pt. lotul10 -890, 00 lei, - Pt. lotul 11 -150, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care se va depune contestatie si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului : -Pt. lotul 1 ? 700, 00 lei, -Pt. lotul6 -1.000, 00 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- retineri succesive din valoarea facturilor partiale in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19.10.2011 privind modificarea art. 90 alin (3) din HG 925/2006. Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse propriiModalitati de plata: prin ordin de plata sau alte modalitati de plata legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea Completarea formularului nr.12 A, anexat
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completarea formularului nr.12 B, anexat
Cerinta nr. 3
Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Completarea formularului nr.12 C, anexat
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaCompletarea formularului tip, anexat
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. Completarea formularului tip, anexat.
Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
-Laurentiu Octavian GRAURE ? Director General
-Daniel PITAROIU ? Director Directie Buget, Financiar, Contabilitate
-Gheorghe COPACI ? Director Directia Comerciala
-Constantin TRUSCA ? Sef Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari
-Ion VITEJANU - Sef Serviciul Achizitii Servicii si Lucrari Cerinta nr. 1
Persoane fizice/juridice romane Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentul in original/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat de organele competente.
Cerinta nr. 2
Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri
Prezentarea cifrei de afaceri globale/ media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in perioada ultimilor 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara
Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie certificatul constatator al unui contract de servicii similare lotului ofertat si o recomandare de la beneficiarul contractului prezentat pentru demonstrarea experientei similare.
Cerinta nr. 2
Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul 12 H, anexat.
Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 12 I, anexat, completat
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii
Prezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acredita tpentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celei ofertate, alte documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 11:00
Locul: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. - DIRECTIA COMERCIALA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin , in cadrul propunerii financiare, preturi egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. ? Directia Comerciala - ServiciulDisciplina Contractuala si Valorificari.
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. +40 253335045, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer