Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARARE MOTOARE ELECTRICE SI GENERATOARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 95320/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0252/315848, In atentia: Marius Zaharescu, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARARE MOTOARE ELECTRICE SI GENERATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La prestator sau la beneficiar.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- prestarea serviciilor de revizie si reparare motoare electrice de joasa tensiune (0, 4 KV) si medie tensiune (6 KV) aferenteSucursalelor ROMAG TERMOsi ROMAG PROD
- refacerea sistemului de consolidare a bobinajului statoric la generator TH60-2 60 MWsucursala ROMAG TERMO.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
50532300-6-Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea si tipurile de motoare electrice si generatoare sunt cuprinse in Caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 299, 245.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru lot 1:2.500 lei; pentru lotul 2:10.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi de 10 % din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent;
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I) cu codul fiscal si numarul de la Registrul Comertului, emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Situatii financiare anuale pe ultimii 3 ani (2007-2008-30.06.2009) - formularele 10, 20, 30, 40, sau extrase de bilant;
- Informatii generale - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2007, 2008, 2009 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul pentru lotul 2 trebuie sa faca dovada incheierii si prestarii in ultimii 3 ani a cel putin un contract similar de reparatii motoare electrice avand puteri de pana la 3000 KW inclusiv, in valoare de 800.000 lei (sau doua contracte in valoare cumulata de 800.000 lei) si a unui contract similar pentru un generator cu puterea egala sau mai mare de 60 MW.
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
-Se solicita prezentarea de documente care atesta masurile de protectie a mediului pe parcursulrealizarii contractului de servicii;
-Declaratie privind subcontractantii si anexa acestuia, cu subcontractantii si specializarea acestora (daca este cazul);
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-Lista cu personalul de executie, pe specialitati, pe care prestatorul il foloseste pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei;
-Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului;
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent;
-Document privind certificarea implementarii si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, in conformitate cu standardul roman SR EN OHSAS 18001:2008, sau echivalent OHSAS 18001:2007;
-Autorizare INSEMEX Petrosani pentru repararea motoarelor care functioneaza in atmosfera potential exploziva, (Notificare privind asigurarea calitatii inclusiv Anexa 1 la notificare), sau echivalent pentru lotul 1 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea 1 runda. Durata rundei va fi de 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 12:00
Locul: Sediul R.A.A.N., Drobeta Tr. Severin, str. Nicolae Iorga, nr.1, jud. Mehedinti, sala de licitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor pe baza de imputernicire emisa de catre reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: +4 (021) 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: b-dul Nicolae Titulescu, nr. 4, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415601, Email: [email protected], Fax: 0251/415602, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic R.A.A.N
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga nr. 1, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: 0252 323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer