Licitatie Publica - Reparare osii montate motoare si libere pentru boghiurile automotoarelor Desiro SR 20 D
Anunt de participare (utilitati) numarul 64516/24.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Botezatu Nina, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serv Ach Serv-Invest: Carmen Popescu, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa profilului cumparatorului: www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare osii montate motoare si libere pentru boghiurile automotoarelor Desiro SR 20 D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul societatii reparatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 763, 500 si 9, 162, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii, LOT 1 - serviciu de pregatire (dezlegare - legare rama de pe boghiuri) pentru roti/discuri de frana, LOT 2 - serviciu de reparare boghiu prin inlocuire roti monobloc, LOT 3 - serviciu de reparare boghiu purtator prin inlocuire roti monobloc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221300-3 - Servicii de reparare si de intretinere a osiilor montate cu roti la locomotive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - serviciu de pregatire (dezlegare - legare rama de pe boghiuri) pentru roti/discuri de frana: min.5 - max.60 autom.
LOT 2 - serviciu de reparare boghiu prin inlocuire roti monobloc: min.10 - maxim. 120. boghiuri motoare
LOT 3 - serviciu de reparare boghiu purtator prin inlocuire roti monobloc: min.5 maxim 60 boghiuri purtatoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 763, 500 si 9, 162, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pt acordul cadru in cuantum de: Lot1 - 2.000 euro, Lot2 - 14.000 euro, Lot3 - 9.000 euro; garantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl privind eligibilitatea2. Decl privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 1813. Decl privind indeplinirea oblig exigibile, eliberat de DGFPCFS
4. Decl privind Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta5.Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 31.12.2007
b) decl privind cifra medie de afaceri
c) inf generaled) inf privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista princilalele prestatii in ultimii 3 ani+recomandarib) Decl pe proprie raspundere ref la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asig calitatii
c) Decl ref la personalul/organismul tehnic de specialitated)Certif sau alte doc care sa ateste conformitatea serviciilor (Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica;Agrement Tehnice)Decl ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicef)Certif ref implementarea sist de calitateISO 9001/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 37/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, platibil la casieria SNTFC CFR calatori, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sect 1, etaj IV; suma de mai sus nu contine TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri, Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SNTFC CFR Calatori
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28/122961, Fax: 021/315.3004, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 16:00