Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare osii montate motoare si libere pentru boghiurile automotoarelor Desiro SR 20 D


Anunt de participare (utilitati) numarul 52429/16.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA PAIU, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serv. Ach.-Invest: Carmen Popescu, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare osii montate motoare si libere pentru boghiurile automotoarelor Desiro SR 20 D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul firmei reparatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 691, 850 si 8, 302, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contr subsecv la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare osii montate motoare si libere pentru boghiurile Automotoarelor Desiro SR 20 D.
Lot 1 - Serviciu de pregatire (dezlegare legare rama de pe boghiuri) pentru inlocuire roti/discuri de frana.
Lot 2 Serviciu reparare boghiu motor prin inlocuire roti monobloc.
Lot 3 - Serviciu reparare boghiu purtator prin inlocuire roti monobloc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221300-3 - Servicii de reparare si de intretinere a osiilor montate cu roti la locomotive (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Serviciu de pregatire (dezlegare legare rama de pe boghiuri) pentru inlocuire roti/discuri de frana: minim 5 maxim 60 (automotoare).
Lot 2 Serviciu reparare boghiu motor prin inlocuire roti monobloc: minim 10 maxim 120 (reparatii).
Lot 3 - Serviciu reparare boghiu purtator prin inlocuire roti monobloc: minim 5 maxim 60 (reparatii).
Valoarea estimata fara TVA: intre 691, 850 si 8, 302, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2008 pana la 15.07.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. part 83.000 lei; gar buna exec. 5% din val. fiecarui contr. subsecv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl privind eligib-Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2007, -decl privind cifra medie de afaceri-capacit financiara a ofertantului
-inf privind bonitatea ofertantului
-informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a princ serv prestate in ultimii 3 ani, 2 recomandari-decl pe proprie raspundere ref la echip tehn si la mas aplicate in vederea asig calit
-decl pe proprie raspundere ref la pers/organismul tehn de special-certif sau alte doc emise de org abilitate in acest sens, care sa ateste conformit servOfertantii pers jurid romane Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica, eliberate de AFER, Ofertantii pers jurid straine Agrement Tehnic eliberat de AFER, -Decl pe propria rasp ca nu se afla in nici una din sit prev la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996
- certif implem sist de calit ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 13/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria SNTFC; LA AC. VAL SE ADAUGA TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 13:00
Locul: BRM, Piata Presei Libere nr.1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprez. imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre hotararea autorit. contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/311.70.84, Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer