Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare pod pe DJ202 km. 13+500, comuna Puiesti, judetul Buzau


Anunt de participare numarul 58541/14.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Buzau
Adresa postala: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120260, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.0238/414112, In atentia: Catalin Botezatu, Email: [email protected], Fax: 0238/725507, Adresa internet (URL): http: //www.cjbuzau.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparare pod pe DJ202 km. 13+500, comuna Puiesti, judetul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ202 km. 13+500, comuna Puiesti, judetul Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii poduri - DJ202 km. 13+500, comuna Puiesti, judetul Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferte pentru toate listele de cantitati aflate in caietul de sarcini al procedurii.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 117, 923.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 30.000 RON (8.166, 15 euro la cursul BNR din 23.06.2008) cu scrisoare de garantie bancara Formular 11A. Garantie buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din bugetul propriu al judetului Buzau si din Programul Phare 2005 - Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie - Prezentarea: Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A); Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr.161/2003 (Formular 14); Declaratie de conformitate cu prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 12B); Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, in original sau in copie legalizata; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, in original sau in copie legalizata (certificate aflate in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal in original; Copie legalizata dupa certificatul de inregistrare; Copie legalizata dupa actul constitutiv (contractul de societate sau statutul societatii).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie - Prezentarea: Cifra medie de afaceri; Bilanturile contabile ale anilor precedenti (2005, 2006 si 2007), vizate si inregistrate la organele competente; Formularul Contracte de referinta (Formular 12M).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de minim 9.000.000 RON(echivalent a 2.449.846, 2 euro, la cursul stabilit de BNR valabil pentru data de 23.06.2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie - Prezentarea: Fisa de informatii generale (Formular 12L); Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indelinit de catre subcontractanti (Formular 12G); Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani (Formular 12F); Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care ofertantul dispune (Formular 12H); Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate (Formularele 12i, 12J si 12K); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C); Respectarea standardelor referitoare la calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa fi executat cel putin un contract de lucrari similare in valoare de minim 900.000 RON(echivalent a 244.984, 62 euro, la cursul stabilit de BNR valabil pentru data de 23.06.2008); trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un unui responsabil tehnic cu executia si un responsabil cu asgurarea calitatii. Sa fi implementat standardele ISO 9001 si 14001 la nivelul societatii (certificate aflate in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Termen de executie
10%
Descriere:
3.
Garantia acordata lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Lichiditati la caseria Consiliului judetean, cu scrisoare de intentie pe fax in prealabil, cu cel putin 2 zile inainte.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Buzau, Municipiul Buzau, Bd N Balcescu, nr. 48, judetul Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din Programul PHARE 2005 Coeziune economica si sociala - Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Buzau - Biroul Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala: Bd. N. Balcescu, nr. 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120620, Romania, Tel.0238/713010, Email: [email protected], Fax: 0238/725507, Adresa internet (URL): www.cjbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer