Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare pod rulant bigrinda 32/8 tf x 10,5 m


Anunt de participare (utilitati) numarul 61140/11.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achiztii Transporturi, Tel.0256308337, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare pod rulant bigrinda 32/8 tf x 10, 5 m
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SC COLTERM SA Timisoara CT-Sud din Calea Sagului nr 201 Atelier Reparatii Mori
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare pod rulant bigrinda 32/8 tf x 10, 5 m de la SC COLTERM SA Timisoara CTSud Atelier Reparatii Mori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul consta in efectuarea de reparatii la podul rulant bigrinda 32/8 tf x 10.5 m , in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 65, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 700 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii - plan de reparatii Plata se va face in lei prin OP in max 30 zile de la acceptarea facturii prestatorului de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii eligibilitate; declaratie neincadrare in prev art. 181 din ord Certif certificatului de atestare fiscala pt. plata impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale emis de ANAF si a certificatului de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale la data de 31.07.08; pers juridice : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ( original ) - Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente ( copie); pers fizice : Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ( original sau copie legalizata) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Se impune ca cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau cel putin egala cu 150.000 lei (reprezentand 43.204 euro, la data de 08.08.08 ) ( Formular B2); 2. Prezentarea ultimului bilant contabil , vizat si inregistrat de organele competente. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani ( completarea declaratiei-Formular 12E si a tabelului anexat); - Recomandare de la cel putin unul din beneficiarii enumerati in lista.- Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.-AutorizatiaISCIR conform PT ISCIR R1-2003 pentru reparatiisau echivalent-Declaratie privind utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului; ( Formular 12H)-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; ( Formular 12 I )Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului cu exceptia cerintei referitoare la AutorizatiaISCIR conform PT ISCIR R1-2003 pentru reparatii, care trebuie indeplinite de fiecare membru.
- Lista cu subcontractantii si specializarea acestora (Completarea declaratiei-formular 12G si a tabelului anexat si AutorizatiaISCIR conform PT ISCIR R1-2003 pentru reparatiisau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 7 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc atrib pe suport hartie de la B.Achiz in max 4 zile de la solicitare la fax0256-430631 si achit c/v de 7 lei la casierie ora 8-10;13-14, 30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 10:00
Locul: SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 ( parter - sala de instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prin reprezentantii sai imputerniciti are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Sectia Contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2008 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer