Licitatie Publica - Reparare saboti si sisteme de franare cu saboti
Anunt de participare (utilitati) numarul 43224/12.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: prin subunitatea sa EMC Rosia str.Constructorilor, NR.9 JUD. GORJ, Localitatea: Rovinari, Cod postal: COD 215400, Romania, Punct(e) de contact: bir. Atribuire Contracte PLS, Tel.0253-371188, 0725536069, In atentia: ing. MARIUS MOHORA -sef birou Atribuire Contracte P.L.S., Email: [email protected], Fax: 0253-372208, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare saboti si sisteme de franare cu saboti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: E.M.C. Rosia
E.M.C. Motru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
repararea/reconditipnarea sabotilor de franare si a sistemelor de franare cu saboti (simple, cu contragreutati sau cu resort) utilizate la diversele mecanisme de actionare ale utilajelor din carierele de lignit: benzi transportoare, utilaje de excavare si haldare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
repararea/reconditipnarea sabotilor de franare si a sistemelor de franare cu saboti
Valoarea estimata fara TVA: 121, 778RON
II.2.2) Optiuni
Da
cu posibilitatea de prelungire si suplimentare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare este de 3000 lei garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii;modalitati legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 zile de la prezentarea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea formular 12A; formular 12B;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si plata contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare sau altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantului financiar-contabil valabil la data 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente si declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (care trebuie sa fie de cel putin 200000 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;fisa de informatii privind experienta similara ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executiei integrale, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract de prestari servicii similare (sau mai multe contracte cumulate), in valoare de 45000 lei sau a trei contracte a caror val. cumulata sa fie de 75000 lei; declaratie privind principalele prestari de servicii executate in ultimii 3 ani;declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani; document/certificat ISO 9001:2000; certificat/autorizatie de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1166
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 42 RON
Conditii si modalitate de plata: prin depunere in casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2008 11:00
Locul: sala de sedinte sediul EMC Rosia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale pe care le vor prezenta inaintea deschiderii ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr.4, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/413179, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI , ,OLTENIA SA
Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU , NR.1-15 , ,Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725531014, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 08:04