Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARARE SI EXTINDERE PARCARE PUBLICA STR. G.BACOVIA NR.14-16-18-20, STR.SINTEZEI NR.2-4-6-8, STR. MERCUR NR.5


Anunt de participare numarul 87829/01.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: ing. Paval Camelia, Tel.0234.317132, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARARE SI EXTINDERE PARCARE PUBLICA STR. G.BACOVIA NR.14-16-18-20, STR.SINTEZEI NR.2-4-6-8, STR. MERCUR NR.5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STR. G.BACOVIA NR.14-16-18-20, STR.SINTEZEI NR.2-4-6-8, STR. MERCUR NR.5
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARARE SI EXTINDERE PARCARE PUBLICA STR. G.BACOVIA NR.14-16-18-20, STR.SINTEZEI NR.2-4-6-8, STR. MERCUR NR.5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARARE SI EXTINDERE PARCARE PUBLICA STR. G.BACOVIA NR.14-16-18-20, STR.SINTEZEI NR.2-4-6-8, STR. MERCUR NR.5
Valoarea estimata fara TVA: 98, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 1800 lei , garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local - cu OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat;
2. Formular 5 semnat si stampilat
3. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului;5. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ;6. Formular 7 privind cunoasterea legislatiei in constructii si achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistratde organele competente (bilant fara pierderi)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 8 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; lista utilajelor din dotare, cu specificarea apartinatorului (daca sunt inchiriate de la terti sau sunt in proprietate)9. Certificate de calitate sau declaratii de conformitate pentru materialele ce vor fi puse in opera: - nisip, pietris, ciment (in cazul in care operatorul prepara betonul in statia proprie);
- betoane (cand operatorul achizitioneaza betonul de la alti producatori);
- borduri prefabricate din beton de 200x250mm.10.a. Formular 9 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica ;b.asigurarea unui responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarilor de drumuri si- a unui responsabil cu asigurarea calitatii.Se vor anexa si copiile valabilitatii certificarii responsabilului tehnic cu executia si cu asigurarea calitatii pe durata de executie a contractului, precum si a contractelor de colaborare cu responsabilii RTE si RCQ.11. Formular 10 Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini (constructii din beton: parcari, piste, drumuri) din ultimii 5 ani;12. Formular 11 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
13. Formularul 12 - privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform III.3.)Etapa finala de licitatie electronicadin fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 11:00
Locul: SALA DE SEDINTE A MUNICIPIULUI ONESTI-PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor cu imputerniciri scrise si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro. Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Ofertantii au obligatia saurmareasca permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 17:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer