Licitatie Publica - Reparare si intretinere Convertere de azot si Echipamente Tubing flexibil
Anunt de participare (utilitati) numarul 139745/16.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contracte, Tel. +40 269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare si intretinere Convertere de azot si Echipamente Tubing flexibil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 560 si 133, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ al contractelor subsecvente: lunar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de reparare si intretinere a converterelor de azot si a echipamentelor de tubing flexibil aflate in dotarea Sucursalei, in vedereamentinerii starii tehnice corespunzatoare a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata ptr. acordul-cadru:
Lot 1 ?Reparare si intretinere convertere de azot?Se estimeaza un nr. min. - 1 reparatiesi un nr. maxim - 15 reparatiiNr. de ore estimate pentru o reparatie este de 80 de ore.
Lot 2 ?Reparare si intretinere echipament tubing flexibil?Se estimeaza un nr. min. - 1 reparatiesi un nr. maxim8 reparatii, Nr. de ore estimate pentru o reparatie este de 80 de ore.
Cantitate estimata ptr. un singur contract subsecvent: min. 1 reparatie, maxim 5 reparatii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 560 si 133, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de participare solicitat: Lot 1 ?Reparare si intretinere convertore de azot?- 2000 leiLot 2 ?Reparare si intretinere echipament tubing flexibil?- 500 lei. Garantia de participare se poate constitui si ca suma a loturilor ofertate. Contul autoritatii contractante: RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Sucursala Medias.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la limita prevazuta pentru depunereaofertelor.Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, cf. art.86, (6) din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Cuantumul care se varetine in conform. cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 este de: Lot 1?Reparare si intretinere convertere de azot?- 1.044 lei.ptr. Lot 2 ?Reparare si intretinere echipament tubing flexibil? ? nu este aplicabila prevederea art. 2781 din OUG nr.34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conf. cu preved. legale in domeniul achizitiilor publice. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, a contractului.Modalitatea de constituire: conform preved. art. 90din H.G. 925/2006, modificat de art. II din H.G. nr. 1045/2011. Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Art. 180
Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.
II. Art. 181Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul:
NOTA: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, cf. prev. art. 180 si ale 181, lit. a), c1, si d).
III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- dl. Cindrea Corin, Director general ROMGAZ S.A. Medias
- dl. Dimbean Gheorghe, Director economic ROMGAZ S.A. Medias
- dl.Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- dl.Gheorghiu Sorin, director tehnic S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- d-na Popa Elena, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte;
- d-na Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte
-dl. Totan Constantin, membru comisie de evaluare, Sef Serviciul Tehnic
-dl. Luha George, membru comisie de evaluare, ServiciulTehnic
- d-ra Finta Ioana, consilier juridic, Biroul juridic.
v. Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de achizitie se vor prezenta in original, copie legalizata, copie ?conform cu originalul? conf. art. 5 , alin. 3 din Ordin 509/2011 al ANRMAP. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului ComertuluiNote:
1) Se permite depunerea documentului in oricare din formele:
- original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;
2). La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la deschiderea ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.
1) Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.
2). in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu datele de identificare sicifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Nota: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia ca la incheierea contractului de achizitie publicasa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta, (art. 96 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara. Ptr. cel mai mic pret se acorda 80 puncte. Ptr. preturi mai mari se acorda P(n) = [pretul cel mai mic / pretul ofertat(n)]x 80 puncte.
2.
termen de prestare
10%
Descriere: componenta tehnica. a) Pentru cel mai scurttermende prestare, dar nu mai mic de 3 zile, se acorda 10 puncte. Ptr. un termen de prestare ofertat mai mic de 3 zile oferta nu va fi punctata suplimentar. b) Pentru termenul(n) se acorda: P(n) = [termenul cel mai bun / termen ofertat (n)]x 10 puncte.c) Pentru un termen de prestare mai mare de 15 zile oferta este considerata neconforma
3.
perioada de garantie
10%
Descriere: componenta tehnica. a) Pentru o perioada de garantie maxima acordata, dar nu mai mare de 18 luni, se acorda 10 puncte. O perioada de garantie mai mare de 18 luni nu va fi punctata suplimentar. b) Pentru perioada de garantie ?n?cuprinsa intre 12 luni si 18 luni se acorda: P(n) = perioada (n) / 18 luni x 10 puncte.c) Pentru o perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta in Caietul de sarcini respectiv 12 luni oferta este considerata neconforma
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La L.E. vor part. numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare si care sunt inregistrati in SEAP, conf. art. 6 alin. (2) din HG 1660/2006, publicata in M.O. Partea I nr. 978/2006. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?, respectiv tarif reparatii, lei/ora. Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, aut. contr. va transmite, prin intermediul operatorului SEAP, simultan ofertantilor declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei. L.E. se va derula intr-o singura runda care va dura 24 de ore. In cazul in care dupa incheierea rundei de reofertare electronica, se constata ca sunt clasati pe primul loc, doi sau mai multi ofertanti cu oferte cu preturi egale, acestia vor inainta o noua oferta financiara scrisa cu o noua valoare, intr-un termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de L.E.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2012 10:00
Locul: Sediul SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii legal imputerniciti ai ofertantiilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul ofertei. Autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.La deschiderea ofertelor se va prezenta modelul de acord-cadru si de contract(cap IV), vizate de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Se permite formularea de obiectiuni in conformitate cu art. 36 alin. 2 lit b din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute laart.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805154, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 15:16