Licitatie Publica - ,,Reparare si intretinere motoare electrice pentru anul 2013?? cod CPV 50532100-4,,
Anunt de participare (utilitati) numarul 142244/28.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: FARMAZON IOANA NICU, Tel. +40 253335045, In atentia: GHEORGHE GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: +40 253334263, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA CU CAPITAL MAJORITAR DE STAT
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Reparare si intretinere motoare electrice pentru anul 2013?? cod CPV 50532100-4, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SC.COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA, SUCURSALA ELECTROCENTRALE TURCENI, STR.UZINEI NR. 1
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Deoarece motoarele electrice de 6 kv din termocentrala ce deservesc grupurile energetice, inst. circuitelor hidro, chimice cat si instalatiile de la Uzina de Combustibil, functioneaza in conditii grele de exploatare: porniri si opriri repetate in plina sarcina, vibratii, socuri, variatii mari de temperatura, uneori variatii ale tensiunii alternative de alimentare si uneori in prezenta aburului, depuneri de praf etc., este necesara achizitia serviciilor de reparare a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexa nr.1 la caietul de sarcininr.3246/01.02.2013.
Valoare estimata, fara TVA: 445.000, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 445, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: -Pt. lotul 1 ? 1.000, 00 lei, -Pt. lotul 2 ? 1.500, 00 lei, -Pt. lotul 3 ?680, 00 lei, -Pt. lotul 4 -720, 00 lei.- Pt. lotul5 - 1.700, 00 lei, - Pt. lotul6 -800, 00 lei, - Pt. lotul7 -900, 00 lei.-Pt. lotul 8 -800, 00 lei.- Pt. lotul9 -800, 00 lei, Garantia de participare este irevocabila.Ptr.GP constituita in euro, se va face echivalenta leu/euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a GP, este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a GP- prin virament bancar (inclusiv ordin de plata ), in contul autoritatiicontractante (Societatea Comerciala Complexul Energetic Oltenia S.A. - Sucursala Electrocentrale Turceni, - printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in originalNota: Pentru ofertantii I.M.M ? uri, GP va fi insotita de declaratie ca firma este inscrisa in categoria I.M.M, in conf. cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. In acest caz, ofertantii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Ofertantul pierde GP daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executiec) oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Garantie de buna executieda xnu ?Cuantumul GBE este in procent de 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituirea GBE este prin: -printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul va opta pentru una dintre modalitatile de constituire a GBE.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractantaNota: IMM constituie garantia de buna executie in procent de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Surse propriiModalitati de plata: prin ordin de plata sau alte modalitati de plata legale, in termen de 60 de zile de la acceptarea la plata a facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator.Prezentarea Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, conform art. 69.2, alin.2, din OUG nr. 77/27.11.2012.Se va completa formularul B.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006(cu modificarile ?i completarile ulterioare), inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006.Completarea formularului nr.12 A, anexat.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006.
NOTA 1: Nu sunt acceptati la procedura de atribuire, operatorii economici caresi-au indeplinit in mod necorespunzator in ultimii 2?doi? ani obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in contracte derulate cu autoritatea contractanta si au primit certificate constatatoaredin care reiese acest lucru.
NOTA 2: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Completarea formularului nr.12 B, anexat.
Cerinta nr. 4
Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.
Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatelor eliberate de autoritatile competente.
Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat.
Cerinta nr. 6
Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Completarea formularului tip, anexat 12 C1.
Cerinta nr.7
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, care se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, conform Ordin ANRMAP nr.170/2012.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, sunt: Director? ing. Gheorghe VADUVA; Director economic - ec. Octavian Laurentiu GRAURE; Director Tehnic ? ing. Ionel LEU;Director Adj. Tehnic ? ing. Ion GILCEAVA; Director Adj. Comercial ? Ing. Ion VITEJANU.Completarea formularului tip, anexat. Cerinta nr. 1
Persoane fizice/juridice romane
Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN). Informatiile cuprinse in certificatul constatator, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc care a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.Prezentarea certificatului constatator.
Cerinta nr. 2
Persoane fizice/juridice straine.
Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Se vorprezenta documenteleedificatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat de organele competente.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea bilantului contabil.
Cerinta nr. 2
Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri.
Prezentarea informatiilor generale privind operatorul economic, potrivit formularuluiB2.
Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv media cifrei de afaceri globala pe ultimi 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Completarea formularului tip anexat.
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii
Daca anumite parti din lucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati, indiferent de procent.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 12G.
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara. Informatii privind experienta similara conform dispoz. art.188, alin. 2 din OUG 34/2006.
Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de prestare, locul de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea informatiilor si a documentelor privind experienta similara.
Se va completa formularul 12 D
Cerinta nr. 2
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile tehnice cu utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 12 H.
Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul.
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul 12 I.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii: certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditatapentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celui ofertat, sau alte documente echivalente.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea in copie a certificatului
Cerinta nr. 2
Standarde de asigurare a protectiei mediului, acordat de catre un organism de certificare acreditare pentru certificare sistemului de asigurare a protectiei mediului (ISO 14001/2005) pentru servicii similare celei/celor ofertate, sau alte documente echivalente
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea in copie a certificatului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 09:29
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 10:00
Locul: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA , S. E. TURCENI , DIR. COMERCIALA , STR. UZINEI NR.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE INPUTERNICITE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte aflate pe primul loc contin, in cadrul propunerii financiare, preturi egale, atunci, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Turceni - Birou Disciplina Contractuala si Vanzari
Adresa postala: localitatea Turceni, str. Uzinei, nr.1, jud. Gorj, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. +40 253335045, Email: [email protected], Fax: +40 253334263
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 14:29