Licitatie Publica - Reparare transformatoare de putere trifazate 63kVA, 20/0,4 kV
Anunt de participare (utilitati) numarul 91723/27.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Marcela Pangarti, Tel.0236/461236, In atentia: Marcela Pangrati si Silvica Mihalache, Email: [email protected], Fax: 0236 - 461236, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare transformatoare de putere trifazate 63kVA, 20/0, 4 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparare si aducerea parametrilortehnici la valoarea nominala pentru asigurarea functionarii normale a4 transformatoare trifazate 63kVA, 20/0, 4 kV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 BUC TRANSFORMATOARE DE PUTERE TRIFAZATE 63 KVA, 20/0, 4 KV
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 600 lei (IMM - 300 lei). Garantie de buna executie 10% (IMM 5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face in 30 de zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG nr 34/2006), Certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.); Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (Consiliul local); Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului; Certificat constatator emis de ORC; Atestat, eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementari in domeniul Energiei - ANRE conform Ordinului nr. 24/2007; Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale. Candidatul va demonstra o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a serviciilor in valoare minima de 10000 euro, respectiv 43000 leib) Bilantul contabil din anul 2008 (31.12.2008) vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In situatia subcontractarii candidatul va prezenta informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, specializarea acestora, datele de recunoastere ale subcontractantilor; Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a minim un contract cu ovaloarede cel putin 30000 lei/ 6977 Euro si al carui obiect a fost realizareaunei prestatiisimilare ca natura si complexitate. Experienta similarava fi confirmata, prin prezentarea contractului si va fi insotita de recomandarea din partea beneficiarului respectiv; informatii privind: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Se solicita ca cerinta minima pentru personalul de specialitate ce poate fi disponibilizat pentru realizarea serviciului un numar de minim 3 (trei)persoane; Candidatul va asigura un responsabil tehnic cu executia; informatii privind dotarea tehnica; cerificat SR EN ISO 9001 2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
702/1 / 1446 / 27.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 11:00
Locul: SRCFGalati , str. Domneasca, nr. 51, corp A, etaj 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor/ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800685, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF gALATI
Adresa postala: Str. Domneasca nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 15:21