Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare uscatori mori carbune cazane de abur MAN 510 t/h blocuri energetice 7 si 8 ? SE Isalnita


Anunt de participare (utilitati) numarul 118552/04.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  Diana CUCU, Tel. 0351403343, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  0251418466, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare uscatori mori carbune cazane de abur MAN 510 t/h blocuri energetice 7 si 8? SE Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediu SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, loc. Isalnita, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile care se vor executa la uscatorii morilor de carbune, sunt urmatoarele :
-inlocuirea cu tabla groasa a mantalei tubulaturii in zonele in care aceasta este arsa;
-demolarea zidariilor refractare degradate, fara recuperarea materialului;
-sudarea de pereti a elementelor metalice pentru ancorarea zidariei refractare;
-realizarea stratului termoizolator din zidarie cu blocuri mici din perlit si ciment pentru termoizolatii;
-realizarea stratului de uzura din beton refractar silico-aluminos dens torcretat si taierea rosturilor de dilatare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262500-6 - Lucrari de zidarie si de zidire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile care se vor executa la uscatorii morilor de carbune conform caietului de sarcini sunt maximale.
Valoarea estimata fara TVA: 735, 404.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 14000 lei; garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Formular 5
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular6
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular7
Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - Formular8
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - pentru persoane juridice/fizice romane
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conformFormular 9
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de procese verbale de receptie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari (de exemplu ex. document constatator cf. HGR 1337/2006) (se va completa Formularul10)Cerinta minima: Lista de mai sus va cuprinde cel putin un(1) contract de lucrari in valoare de min. 245 000, 00 lei/lucrare pentru executia de reparatii inzidiri refractare/torcretare beton refractar.
?Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (se va completa Formularul 11).
?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(se va completa Formularul 12).
?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(Formular 13).?Documente emise de organisme acreditate, care confirmaca executantul are certificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, pentru domeniul care face obiectul achizitie;Standardulde calitate aplicat este SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
?Informatii privind subcontractantii. ? daca este cazul
in locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 14:00
Locul: sediul SC Complexul Energetic Craiova din Str. Unirii nr. 147, Craiova, jud. Dolj, Sala de Licita?ii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256 2, alin. 1, lit. b (5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Unirii nr. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403362, Fax:  0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer