Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparare, verificare si autorizare ISCIR macarale portal si poduri rulante


Anunt de participare (utilitati) numarul 15915/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Exploatarea Miniera Berbesti
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Punct(e) de contact: Munteanu Vasile, Tel.0250869333; 0250869334; 0250869323; 0725533006, Email: [email protected], Fax: 0250869338, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Exploatarea Miniera Berbesti
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Punct(e) de contact: Munteanu Vasile, Tel.0250869333; 0250869334; 0250869323; 0725533006, Email: [email protected], Fax: 0250869338, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Exploatarea Miniera Berbesti
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Punct(e) de contact: Munteanu Vasile, Tel.0250869333; 0250869334; 0250869323; 0725533006, Email: [email protected], Fax: 0250869338, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparare, verificare si autorizare ISCIR macarale portal si poduri rulante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: EMC Berbesti - Depozit Central si Atelier Mecanic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de reparare, verificare si autorizare ISCIR pentru macarale portal si poduri rulante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74313200-8 - Servicii de testare tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 macarale portal si un pod rulant
Valoarea estimata fara TVA: 239, 522.7RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cu servicii similare pana la max. 1/3 din val.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare (valabila cel putin 90 zile)in valoare de: Lotul I - 1000 lei; Lotul II - 2000 lei; Lotul III - 550 lei; 2. garantie de buna executie - 6% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse proprii Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata (cu desemnarea unui leader) fara obligatia ca aceasta asociere sa formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. pe propria rasp. sau alte doc. echiv. care sa ateste ca ofertantul nu se afla in sit. prev. la art. 180-181 din OUG 34/2006 si cazier judiciar. Pers. juridice romane vor prezenta Certif. Constat. si Certif. de inreg., emise de Of. Reg. Com. de pe langa Camera de Comert si Ind. nationala sau teritoriala. Pers. juridice/fizice straine vor prezenta doc. edif. care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart. dpdv profesional, in conform. cu preved. legale din tara candidatului in limba in care au fost emise, insotite de o trad. autoriz. in lb. romana. Certif. constat. privind indeplinirea oblig. de plata, a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, asig. soc. de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt. toate loturile: ultimul bilant fin.-cont. vizat si inregistrat de organele competente, scrisoare de bonitate de la banci sau de la societati recunoscute de audit financiar-contabil; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani = min. 60000 lei; lichiditati generale [(active circulante/datorii curente)x100] peste 100%; solvabilitate patrimoniu [(capital propriu/total pasiv)x100] peste 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt. toate loturile: Fisa informatii generale (formular), lista subcontractanti, experienta similara in ultimii 3 ani cu valoare minima de 60000 lei (formular), certificarea sistemului calitatii, certificat de mediu, lista resurse tehnice, lista resurse umane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: factura fiscala, direct la casieria EMC Berbesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 10:00
Locul: EMC Berbesti - Directia Economica - Departamentul Comercial: sala de licitatie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitidin partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EMC Berbesti - Directia Economica - Biroul Planificarea si Urmarirea Contractelor
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Tel.0725533006, Email: [email protected], Fax: 0250869338
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer