Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Repararea inductoarelor in carcasa nemetalica


Anunt de participare (utilitati) numarul 139520/09.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala, Tel. +40 213192433, In atentia: Lorena Hropaciov, Email: [email protected], Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Repararea inductoarelor in carcasa nemetalica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locurile de predare/primire ale inductoarelordefecte/reparate, sunt la sediul SCREIR CF dinAnexa ?Adrese de predare/primire a inductoarelor defecte/reparate, in caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Repararea inductoarelor de cale in carcasa nemetalica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repararea inductoarelor de cale in carcasa nemetalica
Valoarea estimata fara TVA: 663, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantuluiin cuantum de6.634lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de1458.53 Euro, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.07.2012 ? 31.07.2012, de 1 Euro = 4, 5484 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se depune in etapa a II-a, dar nu mai tarziu de data si ora limita pentru deschiderea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin: retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-seprevederile HG 1045/2011; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din OUG nr. 34/2006. In acest sens, candidatul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A .
Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.De asemenea, candidatul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele localeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Candidatul va depune o declaratie in conformitate cu Formularul B1. Declaratia se depune dupa caz, de fiecare candidat / candidat asociat/tert sustinator (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)) din OUG nr.34/2006) ?in original.
- De asemenea, candidatul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.-inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Cerinta nr. 3Neincadrarea la art.691 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude dinprocedura de atribuire candidatul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume:
- Ofertantul/candidatul/candidatul asociat/ subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cupersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Nota:
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Ghibu -Dir.General; Corneliu Cretu - Dir.Gen.Adj.Ec.; Constantin Manea - Dir.Gen.Adj.Expl; Mihai Ungureanu ?Dir.Comercial; Florin Tomescu-Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Ovidiu Mihaescu-Dir. Instalatii; Daniela Dumitrescu- Sef SAPSPBS; Sorina Baicu-Sef STCD, Florina Mirica ?Sef Seviciu Analiza Contracte; Liviu Lambru-Serviciu TE; Constantin Oana ?Serviciul TE; Eugen Mandrea-Serviciul CT;Dumitru Stefan-Serviciu TE ; Daniela Manea-sef birou AL; Mirela Laudat-DAJRU; Mariana Buholt-DAJRU; Georgiana Preda-DAJRU; Ionut Melinte-DAJRU; Hropaciov Lorena-ec.; Craciun Dorina-ing; Toma Mirela-ec.; Munteanu Raluca-ing; Albota Elisabeth- ing.; Tudor Gherghina-ing; Constantinescu Simona- Serv. STCD ;Bogdan Branzan ?Serv. STCD, Valentin Mitroi -Serv. STCD; Marilena Mitroi- Serv. STCD
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul B2 ? se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator/subcontractant ?in original.
Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3?in original), sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B3?in original
Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidatCalitatea de IMM, daca este cazul
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a candidatului:
in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: -? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Intreprinderi legate?;
? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Candidatii vor depune documentele in original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, , emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a candidaturilor, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - se depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, , emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor - se depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER
Conform OMT 290/2000, Candidatul trebuie sa detina : Autorizatie de furnizor feroviar siagrement AFERpentru serviciile licitateAutorizatiile, agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie in termen de valabilitate.1) In cazul in care, candidatul este declarat castigator, iar valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic prezentate in oferta nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, candidatul va depune un angajament prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator, va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.2) In cazul in care un operator economic nu detine autorizatiile, agrementele, solicitate mai sus sau acestea nu sunt in termen de valabilitate la data deschiderii candidaturii, se va prezenta, dupa caz: a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora (obligatoriuspecificatiile tehnice avizate de AFER)sau prelungirea lor, si un angajament scris deprezentare a lor pana la semnarea contractului.
Saub) autorizatii/agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care candidatul este stabilit si recunoscute de AFER (insotite de traducere autorizatain limba romana) siun angajament scris ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta pana la semnarea contractului autorizatiile/agrementele tehnice AFER, conform prevederilor OMT 290/2000
In conformitate cu art. 2, alin. 5) din OMT 290/2000, serviciile feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin agrement tehnic feroviar pentru fiecare serviciu furnizat.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor si agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.
Modalitatea de indeplinire
Autorizatie de furnizor feroviar siagrement AFERpentru serviciile licitateDocumentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, in original, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de reparare inductoare (se prezinta cel putin un document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 ( trei) care sa confirme prestarea de servicii similare.)
In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006 Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora
Informatii privind subcontractarea.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are
intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.
Informatii privind asocierea.In cazul asocieriicandidatul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare). In cazul declararii ofertantuluica si castigator, acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2235/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 10:30
Locul: CNCF CFR SA, Bd.Dinicu Golescu, nr.38, et.5, cam.79, Directia Comerciala, Serv. Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14.- Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana.- Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.Candidatii care trebuie sa efectueze conversia in lei a altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respectivesi vor specifica ratele utilizate si sursa acestora, in oferta depusa.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer