Licitatie Publica - Repararea traversarilor aeriene
Anunt de participare (utilitati) numarul 130001/08.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel. 0269803200, In atentia: Ovidiu Popovici, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Repararea traversarilor aeriene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Puncte de lucru ale autoritatii contractante
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executarea lucrarilor de reparare curente RP 1a traversarilor aeriene autopurtante sau simplu sprijinite apartinand Sistemului National de Transport Gaze
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de participare = 18000 lei, Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurari, OP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor la 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind situatia personala (neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Certificatul constatator, in original sau copie conform cu originalul, emis cu 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre Oficiul Registrului Comertului cu extras din documentele de constituire ale societatii, Certificate constatatoare (in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat vor fi emise din localitatea unde isi are sediul social operatorul economic.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere conform art. 69¹ din OUG nr 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie de la conducatorul institutiei beneficiare. Recomandari-Se vor prezenta minim 1 recomandare privind executia de lucrari similaredin partea unui beneficiar / client.Informatii despre personalul firmei-Ofertantii vor face dovada urmatorului personal angajat calificat:
- Personal autorizat pentru lucru la inaltime;
- Lacatus mecanic;
- Vopsitor;
- Sudor
Informatii privind echipamentele tehnice puse la dispozitie.Dotare minime impusa: - Utilaje usoare de escavare;
- Instalatie de sablare cu elemente abrazive;
- Echipamente de vopsire prin pulverizare;
- Echipamente pentru lucru la inaltime (platforme mobile tip carucior cu role, platforme fixe, schele);Informatiile privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate lua
Standarde de asigurarea calitatii - Ofertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste ca executantul are certificat sistemul de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 :2008, ISO 14001 :2005, OHSAS 18001, SA 8000 sau echivalent care sa ateste calitatea executiei , cu termen de valabilitate in vigoare la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 08:30
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS , SERVICIUL LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
Adresa postala: P-ta CI MOTAS 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 551130, Romania, Tel. 0269803092, Email: [email protected], Fax: 0269803333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 14:47