Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARAT ROBINETI


Anunt de participare (utilitati) numarul 135470/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Salcimilor, nr.23, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: florica jacota, Tel. +40 265402171, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARAT ROBINETI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii pentru repararea unei game largi de robineti necesari pentru functionarea in siguranta a statiilor de comprimare gaze, statiilor de uscare a gazelor, grupurilor de sonde, statiilor de injectie ape reziduale, etc).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50513000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a robinetelor (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
28 buc. robinete cu sertar pana; 16 buc. robinete sferici hidromotor; 23 buc.robinete sferici electromotor; 15 buc. robinete de retinere cu clapa; 19 buc. robinete sferice ANSI
Valoarea estimata fara TVA: 211, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: lot 1- 200 lei; lot 2-700 lei; lot 3- 530 lei; lot 4- 50 lei; lot 5- 630 lei.Prezenta garantie este valabila 90 zile de ladata limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare pentru licitatia deschisa se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 6)Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- OPvizat de banca in contul autoritatii contractante. Ordinul de plata va fi completat cu denumirea licitatiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca TransilvaniaRO 14056826In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata. Cuantumul acestei retineri este de 700 lei pentru lotul 2 si 630 lei pentru lotul 5. a) Cuantumul garantiei de buna executieva fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de servicii.b) Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la zi, dupa cum urmeaza - se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata se va face in maxim30 zile de la primirea facturii de la prestator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.1 A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 B
Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in sit. prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D a)Persoane fizice /juridice romane Certificat constator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.b)Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
c) Societatile care depun oferta pentru lotul 5vor prezenta autorizatieANRE tip EP conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale valabile la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2.Media cifrei de afaceri globaledin cel multultimii 3 ani( fara anul in curs). Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE.Nivelul minim impus: lotul 1 ? 40.000 lei; lotul 2-140.000 lei; lotul 3-106.000 lei;lotul 4- 10.000 lei; lotul 5-126.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3.- Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006/ proces verbal de receptie/ etc..).- Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereaunui contract de prestari servicii similarecu o valoare egala sau mai mare delotul 1 ? 5.000 lei; lotul 2-20.000 lei; lotul 3-20.000 lei;lotul 4- 1.000 lei; lotul 5-15.000 lei.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE si dovada indeplinirii acestuia
Se solicita o copie dupa contractul care sa sustina experienta similara.
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale-Formular 4.
- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Certificat ISO 9001-2008
ISO 14001-2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.Se va prezenta modelul de contract semnat de ofertant.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contracte
Adresa postala: str. Salcimilor, nr.23, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402171, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer