Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatia capital a ascensoarelor si accesibilizarea cladirii spitalului


Anunt de intentie numarul 7605/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
Adresa postala: Baile Felix, Bihor, Localitatea: Baile Felix, Cod postal: 417500, Romania, Punct(e) de contact: Sediul unitatii, Tel.0730301010, In atentia: Sef serviciu aprovizionare, 0730098949, Email: [email protected], Fax: 0259318135, Adresa internet (URL): www.spitalfelix.bravehost.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reparatia capital a ascensoarelor si accesibilizarea cladirii spitalului
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Cladirea din Baile Felix a Spitalului Clinic de Recuperare Medicala
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Inlocuire a 3 ascensoare si montarea a 3 platforme mobile pentru transport pacienti cu disabilitati, lucrari de zidarie-tencuiala in spatii ascensoare-platforme
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 252, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45313000-4 - Lucrari de instalare de ascensoare si de scari rulante (Rev.1)
29221600-0-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.10.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 29.10.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 14.12.2007
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Pentru incadrarea in suma alocata ordinea prioritara a lucrarilor este 1)lift 15 pers. 2) lift 4 pers. 3)lift bucatarie 4) platforme pacienti cu handicap.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer