Licitatie Publica - Reparatia capitala a turnului de racire cu tiraj natural nr.1 de la S.E.Mures
Anunt de participare (utilitati) numarul 33602/24.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel.0214079973, In atentia: dir.ing.Harko Stefan, Email: [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Mures
Adresa postala: str.Energeticii, nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: Director, Tel.0265471333, In atentia: ing. Harko Stefan, Fax: 0265471494
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Electrocentrale Mures
Adresa postala: str.Energeticii, nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0265471333, In atentia: ing. Cristina Hategan, Fax: 0265471494
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Electrocentrale Mures
Adresa postala: str.Energeticii, nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0265471333, In atentia: dir.ing.Harko Stefan, Fax: 0265471494
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatia capitala a turnului de racire cu tiraj natural nr.1 de la S.E.Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sediul S.E.Mures din Iernut, str.Energeticii, nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii la partea structurala si a sistemelor functionale ale turnului de racire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251150-7 - Lucrari de constructii de turn de racire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un turn de racire cu tiraj natural conf.Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Ea se constituie prin scrisoare de garantie bancara valabila un an sau prin retineri succesive de pe facturile emise si acceptate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formularul A);
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006(formularul B);
3.Declaratie pe proprie raspundere ca la ofertare s-a tinut cont de obligatiile generale si specifice normelor de securitatea muncii referitoare la prezenta lucrare conf.OUG34/2006;
4.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau, pentru persoane juridice/fizice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia economico-financiara: cifra de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de peste 2000000 Euro/an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta in domeniu, formularul anexat: minim 3 contracte, incheiate in ultimii 5 ani, avand valori de peste 500000 lei;
2. Declaratie privind utilajele si instalatiile tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, formularul E;
3.Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului precum si responsabilul cu executia, formularul F;
4.Certificarea Sistemului de Management al Calitatii(la producator si executant)conf.ISO 9001/2001 sau echivalent;
5.Certificarea Sistemului de Management al Mediului conf.ISO 14001/2001 la executant (sau in curs de certificare printr-un contract incheiat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
66
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la caseria S.E.Mures sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 11:00
Locul: sediul SE Mures din Iernut, str.Energeticii, nr.1, jud.Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Justitiei, nr.1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 5450069, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Justitiei, nr.1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540069, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 11:58