Licitatie Publica - Reparatia capitala a unui elicopter MI -17 din dotarea Unitatii Speciale de Aviatie
Anunt de participare numarul 9493/12.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Unitatea Speciala de Aviatie
Adresa postala: Bucuresti, sector1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel.+4021.319.31.91, In atentia: Dlui. Galgau Corin, Email: [email protected], Fax: +4021.319.31.90
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatia capitala a unui elicopter MI -17 din dotarea Unitatii Speciale de Aviatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: nu se impune
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatia capitala a unui elicopter MI -17 din dotarea Unitatii Speciale de Aviatie a Ministerului Internelor si Reformei in Administratie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50212000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a elicopterelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatia capitala a unui elicopter MI -17
Valoarea estimata fara TVA: 3, 591, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de servicii;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul statului roman
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si incadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 ; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat(formulare tip emise de autoritati competente); certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat de organizatie reparatoare, alte autorizatii de functionare; documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/altele echivalente; Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
plafon minim privind cifra de afaceri medie anuala: 10.005.000lei sau echivalent 3.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani-; Declaratie privind subcontractantii (dupa caz).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima o reprezinta incheierea, indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare si care a avut valoare egala sau mai mare 3.335.000 lei sau echivalent 1.000.000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S21-024810 din 31.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul oricarui agent economic care a depus oferta cu conditia de a prezenta cartea de identitate si o imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Fax: +4021.319.95.38
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel a Municipiului Bucuresti-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Soseaua Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.+4021.332.35.64, Email: [email protected], Fax: +4021.332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Internelor si Reformei in Administratie - Unitatea Speciala de Aviatie
Adresa postala: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, km.8, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel.+4021.319.31.91, Email: [email protected], Fax: +4021.319.31.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2007 15:43