Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatia conductei de transport gaze naturale 32' Sendreni Butimanu, inclusiv protectie catodica


Anunt de participare (utilitati) numarul 92918/08.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Laura Filipas, Tel.0269803202, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatia conductei de transport gaze naturale 32' Sendreni Butimanu, inclusiv protectie catodica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de TRansport Gaze Naturale
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatia conductei de transport gaze naturale 32' Sendreni Butimanu, inclusiv protectie catodica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45231221-0-Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 23, 576, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare :471.000 lei;garantie de buna executie :5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ; termenul de plata 30-90 zile de la data inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta);Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;autorizatia de functionare;documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat de organele competente (30.06.2009)-declararea cifrei medii de afaceri, ( 2006, 2007, 2008) completare Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unor contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de minim 23.000.0000 lei, incheiatesi executate in ultimii cinci ani.
Se vor prezenta procesele verbale de receptie, copie dupa contracte precum si certificarile de buna executie (recomandari ) de la beneficiari;
Se solicita prezentarea listei conform Formular 12Hprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. .
Utilaje de interventie rapida (trailere 3 bucati, lansatoare 6 bucati, macarale cu senile -2 bucati , excavatoare - 4 bucati, buldoexcavatoare 3 buc, buldozere 2 bucati , surse de sudare automata -2 bucati, compresor pentru probe de presiune si rezintenta >40 bari 1 bucata ; statie de izolare anticoroziva pentru conducte 1 bucata
- Laborator grad I si grad II pentru izotest tranzotest;
- Laboratoare pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoane;
Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul de specialitate;minim 10 sudori autorizati ISCIR , sau echivalent ; Informatii privind subcontractantii;Se solicita dupa completarea Formular 12 GSe vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similare solicitate la pct V4a).
- documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.- documente de certificare asistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
- documente de certificare asistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent.Operatorii economici vor prezenta inmod obligatoriu autorizatiile ETR si ETC emise de ANRE
Atestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV.
Se vor respecta toate conditiile impuse documentatia de atribuire, anexata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S9-011964 din 15.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2010 10:00
Locul: SNTGN Transgaz SA Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei si formularele suntanexate prezentului anunt. Din motive tehnice caietul de sarcini nu a putut fi anexat prezentului anunt, acesta se obtine in mod gratuit pe baza unei scrisori de intentie, transmisa pe fax 0269/844832, incepand cu data de 11.01.2010
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: -, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA
Adresa postala: P-ta Constantin I Motas nr. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel.0269/803090, Fax: 0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2010 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer