Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatia conductei inspectate 0 24? COROI - PALTIN (proiectare+executie)


Anunt de participare (utilitati) numarul 142992/10.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. +40 0269803200, Email: [email protected], Fax: +40 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatia conductei inspectate 0 24? COROI - PALTIN (proiectare+executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sistemul national de transport gaze naturale
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatia conductei inspectate 0 24? COROI - PALTIN (proiectare+executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- un proiect Reparatia conductei inspectate 0 24? COROI - PALTIN
- lucrare pentru Reparatia conductei inspectate 0 24? COROI - PALTIN
Valoarea estimata fara TVA: 23, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: G =460.000, 00lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor;
-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 9.860, 00 lei ); -cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii . Art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Nu se accepta avans. Finantare din surse proprii, plata in termen de 60 zile de la inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original.)
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare - in original
- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare - in original
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA MediasNume, prenume FunctiaRUSU IOAN Director GeneralMARES GABRIELA ELENA Sef ServiciuLATA ILIE Director General Adj.STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU ION Director DepartamentIDU OLGA Director DirectieADRIAN COM?A Director Direc?ieBOARIU TUDOR GABRIEL Director DirectieEMIL CRISANSef ServiciuPETRARIU IOAN Sef ServiciuMARINESCU MARIA LUCIA Sef ServiciuBACIU ELENA MARIOARA Consilier JuridicGOAGE MIHAI Consilier JuridicSUCIU NICOLAE Consilier JuridicMIHAIL TACKACS?ef ServiciuSORIN DEAC ?ef BirouLUCIAN BACILA ?ef ServiciuVASILE SUCIU InginerPINZAR ADELA Sef ServiciuFILIPAS LAURA Sef BirouION ANDI MARIAN InginerTATOMIR MIHAELA InginerHENTEA MIHAELA LUMINITA EconomistSZABO ALEXANDRA Consilier JuridicSIMESCU VIORICA TehnicianOVIDIU HADAMBA? Economist inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / alteleechivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii
-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Se va prezenta obligatoriuautorizatiatip PCTRI, ETRI , ETC emise de ANRE pentru firma.Acreditare pentru proiectare ANRE tip B pentru firma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilantul contabil vizat de organele in drept;
-declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3.Ca.min= 46.000.000, 00 lei
Modalitatea de indeplinire
-ultimul bilantul contabil vizat de organele in drept;
-declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3.Ca.min= 46.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaserviciilor prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte prestarea servicii similare in valoare de minim 2.000.000, 00 lei, Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Completare Formular 12I
Modalitatea de indeplinire
Listaserviciilor prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte prestarea servicii similare in valoare de minim 2.000.000, 00 lei, Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Completare Formular 12I
prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.
Modalitatea de indeplinire
prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.
Listalucrarilorexecutate din ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 21.000.000, 00 lei, insttita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoricminim impus. Formular 12I
Modalitatea de indeplinire
Listalucrarilorexecutate din ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 21.000.000, 00 lei, insttita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoricminim impus. Formular 12I
Declaratie privind subcontractantii.Completare formular 12G
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind subcontractantii.Completare formular 12G
autorizatiei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B pentru personalul implicat in derularea contractului. S-a solicitat prezentarea in mod obligatoriu a autorizatilor B pentru personalul care va realiza si verifica lucrariile de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei, solicitare conform Ordin 107/2010 al MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Modalitatea de indeplinire
autorizatiei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B pentru personalul implicat in derularea contractului. S-a solicitat prezentarea in mod obligatoriu a autorizatilor B pentru personalul care va realiza si verifica lucrariile de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei, solicitare conform Ordin 107/2010 al MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
- certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent;
-certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent;
Modalitatea de indeplinire
- certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent;
-certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2013 10:00
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - Serviciul Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: P-TA C.I..MOTAS, NR. 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Email: [email protected], Fax: +40 0269839029, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer