Licitatie Publica - Reparatia conductei TGN Platou Izvor Sinaia-Filipesti, zona Valea Tarsei
Anunt de participare (utilitati) numarul 11075/20.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel.0269803200, In atentia: Serviciul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatia conductei TGN Platou Izvor Sinaia-Filipesti, zona Valea Tarsei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Platou Izvor Sinaia-Filipesti, zona Valea Tarsei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatia conductei de transport gaze naturale 20" Izvor Sinaia-Filipesti, zona Valea Tarsei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.1)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 5, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 60.000 RONscrisoare de garantie de buna executie=5% din val. contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata cv. contractului se face in 30-90 zile de la facturare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii sa nu se afle in situatiile prevazute la art.180, 181 din HG nr.925/2006, modificata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf documentatiei de atribuire: Ca min = 10.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf documentatiei de atribuire: Exp similara minima: 2.800.000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: scrisoare de intentie si OP in cont: RO16 RNCB 4220 0000 0002 0001 deschis la BCR Medias transmise pe fax 0269 844832
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 11:30
Locul: Sediul SANTGN transgaz SA Medias, Piata CI Motas nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii impterniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia , sectia Contencios administrativ
Adresa postala: Piata IC Bratianu nr 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258 810289, Fax: 0258 810289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias , oficiul juridic
Adresa postala: Piata CI Motas nr 1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel.02690803090, Fax: 02690842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 13:02