Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatia terasamentului cf pentru inlaturarea efectelor calamitatilor naturale produse pe infrastructura feroviara in ultima decada a lunii iunie si prima decada alunii iulie 2010 pe linia cf Suceava-Dornesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 107595/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate " CFR" SA prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Str. Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Cai Ferate " CFR" SA prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Str. Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Cai Ferate " CFR" SA prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Str. Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatia terasamentului cf pentru inlaturarea efectelor calamitatilor naturale produse pe infrastructura feroviara in ultima decada a lunii iunie si prima decada alunii iulie 2010 pe linia cf Suceava-Dornesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Linia 500 Ploiesti-Vicsani, intre statiile Suceava Nord-Dornesti
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor de reparatii a terasasamentului CF pentru inlaturarea efectelor calamitatilor naturale produse pe infrastructura feroviara in ultima decada a lunii iunie si prima decada a lunii iulie 2010 pe linia CF Suceava Nord ? Dornesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de reparatie terasament CF asa cum se precizeaza in fisa tehnica ce face parte integranta din documentatia descriptiva.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 871, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 177.400 lei sau 88.700 lei pentru I.M.M.Garantia de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, conform HG 891/25.08.2010- Fondul de interventie la dispozitia Guvernului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date: Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 din OUG 34 / 2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz; Certificat de atestare fiscala ? in original sau copie legalizata ? privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul stat; Certificatul de inregistrare unic;Certificat constatator din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 17.742.000 lei.
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009; Raportul de Audit/Raportul comisiei de cenzori aferent fiecarui an.
O scrisoare de recomandare bancara faptul ca dispune de o suma de 8.000.000 lei necesara executiei contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Experienta similara cu Recomandarile aferente (indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari in domeniul feroviar);un contract de refacere/constructie terasamente in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare de minim 7.000.000 lei (fara TVA);un contract de refacere/constructie LC in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare de minim 300.000 lei (fara TVA);un contract de refacere/constructie instalatii SCB, CED, BLA in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare de minim 200.000 lei (fara TVA);un contract de proiectare in domeniul CF cuprinzand specialitatea linii, instalatii in valoare de minim 250.000 lei (fara TVA);o expertiza in domeniul feroviar de natura celor supuse procedurii;Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice;
- statie betoane atestata ICECON sau similar, amplasata la o distanta de maxim 30 km fata de punctul de lucru, cu specificarea adresei locatiei actuale a statiei;Declaratie privind dreptul de folosinta a laboratorului autorizat de minim gradul II;Autorizatie de furnizor feroviar siAgrement tehnic feroviar pentru: Constructii si reparatii terasamente CF?, ?Amenajari albii, decolmatari?, ?Constructii, reparatii si intretinere linii CF? ;Lucrari de constructii, montaj si reparatii la instalatii SCB?, ?Lucrari de constructii, montaj si reparatii capitale pentru LC? ?Lucrari de constructii, montaj, intretinere a instalatiilor TTR ;?Proiectare tehnica, expertizare si consultanta in domeniul infrastructurii feroviare?valabile pe toata durata de executie a lucrarii;un responsabil tehnic cu executia (specializare CFDP si instalatii CF;responsabil tehnic profil IFTE;.personal autorizat SC pentru activitatea linii, SCB, IFTE;un responsabil CQ;certificate SR EN ISO 9001:2008; OH SAS 18001:2008;SR EN ISO 14001:2005; SA 8000:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
15%
Descriere: pct.VII.2 a) din Fisa de date
3.
durata de executie
25%
Descriere: pct.VII.2 c) din Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri de la bugetul de stat conform HG 891/25.08.2010 din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia descriptiva este publicata in SEAP la Sectiunea Documentatie si clarificari.Numarul minim de candidati este 3 (art.116 alin (3) din OUG 34/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante (art. 259 din OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Iasi
Adresa postala:  Str. Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Tel. 0232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer