Licitatie Publica - Reparatie tip RP la plug de zapada tip WPZ al Sectiei L6 Gheorgheni
Anunt de participare (utilitati) numarul 88064/06.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str.Politehnicii nr.1, camerele P19-20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Dospinescu Daniela, Tel.0268/ 410709, Email: [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatietip RP la plug de zapada tip WPZ al SectieiL6 Gheorgheni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In locatiile prestatorului
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul consta in efectuarea unei reparatii de tip RP la unplug de zapada tip WPZ echipat cu boghiuri tip ORE, care apartine Sectiei L6 Gheorgheni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatietip RP la plug de zapada tip WPZ al SectieiL6 Gheorgheni, plug de zapada dotat cu boghiuri ORE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 000 si 35, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant particip 350lei-viram.banc cont nr.RO35WBAN2511000041503245, Banca Intesa San Paolo-Suc.Victoriei Bucuresti sau prin instrum de garant, in original sau lichiditati la caserie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat si sanatate, emis cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie, Certificat constatator emis cu cel mult de 30 zile inaintea deschiderii ofertelor de Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, documente care atesta calitatea de IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informare generala din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 50000 lei, bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-Lista cu cel multtrei contracte, care au avut ca obiect servicii similare, respectiv prestare reparatii RP la vag. de marfa sau calatori sau pluguri de zapada WPZ, echipate cu boghiuri ORE, cu val egala sau mai mare de 17000 lei, recomandari de la beneficiari (minim una), Certificat SR ISO 9001:2001, Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica feroviara eliberate de AFER pt servicii de reparatii RP la material rulant echipat cu boghiuri ORE, informatii cu proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Solicitarile pt.DAde primesc la fax 0268/ 410709, cu cel putin 24 de ore inainte de data cumparar
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 10:30
Locul: Sediul SRCF Brasov, Sala de analiza
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIIIa de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Soseaua Olteniei, nr. 107-111 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 500007, Romania, Tel.021/3323564, Email: [email protected], Fax: 021/3321248
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art.256, alin.2) si 256^2, alin.1), lit.b) din OUG 34/2006in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel.0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 13:07