Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie a liniei 7 din Depoul Pitesti, a canalului cu buzunare si a schimbatorilor S13, S12, S9, S8, S4 si tratare sol infestat cu produse petroliere


Anunt de participare (utilitati) numarul 54214/30.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA NR.221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie a liniei 7 din Depoul Pitesti, a canalului cu buzunare si a schimbatorilor S13, S12, S9, S8, S4 si tratare sol infestat cu produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 556, 000 si 1, 812, 291.92RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie a liniei 7 din Depoul Pitesti, a canalului cu buzunare si a schimbatorilor S13, S12, S9, S8, S4 si tratare sol infestat cu produse petroliere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie a liniei 7 din Depoul Pitesti, a canalului cu buzunare si a schimbatorilor S13, S12, S9, S8, S4 si tratare sol infestat cu produse petroliere
Valoarea estimata fara TVA: intre 556, 000 si 1, 812, 291.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 11000 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 2.1 din Sectiunea Formulare. in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata;
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente- in copie
b) ultima balanta de verificare
c) declaratie privind cifra medie de afaceri;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a princip lucrari similare execut in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indif daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;b)decl pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original;
c)decl pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care op economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari in original;
d)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari in original;
e)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrariurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original
f)Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar pentru lucrari de reparatii linii CF
g)Standarde de asigurare a calitatii
Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 si ISO 14000 sau documente care atesta faptul ca este in curs de implementare
h)Standarde de protectie a mediului
Se va prezenta, in copie Autorizatia de la Agentia de Mediu si declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria RTFC Craiova sau ordin de plata in cont RO70BPOS17002858301ROL01, BANCPOST Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2008 11:00
Locul: Terminalul BRM Regiune IV Sud-Vest Oltenia, Str. Brestei, Nr.21, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200044, Romania, Tel.0251416511, Email: [email protected], Fax: 0251419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2008 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer