Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie accidentala la instalatiile de cazan din CET Bacau


Anunt de participare (utilitati) numarul 69423/26.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET S.A. Bacau
Adresa postala: str. Chimiei, nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Punct(e) de contact: Marius Stanila, Tel.0234585050, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie accidentala la instalatiile de cazan din CET Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La sistemul sub presiune aferente: cazanului de 420t/h pe lignit, CAI 100t/h, CAF 100 Gcal/h din CET Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 148, 676RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Solicitarea autoritatii contractante, adresata operatorului economic pentru a executa lucrari, se materializeaza prin incheierea unui contract subsecvent acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Interventiile prompte in vederea eliminarii avariilor la sistemul sub presiune aferente cazanului de 420t/h pe lignit, CAI 100t/h, CAF 100Gcal/h.Reparatia trebuie sa asigure exploatarea cazanelor in conditii normale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor care ar putea fi executate pe durata intregului acord-cadru de lucrari : -cantitate minima: 5 ml-cantitate maxima: 30 ml
Estimari ale cantitatilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie executate pe durata acordului cadru de lucrari: -cantitate minima: 1 ml-cantitate maxima: 6 ml
Valoarea estimata fara TVA: 148, 676RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta poate prelungi durata acordului cadru conform art.144 din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
3 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2.000 lei prin SGB, OP, numerar; garantia de buna executie este de 5% din valoarea ctr subsecvent;garantia acordului -cadru este 5% din AC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006(formular 12A);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006(formular 12B);
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (Directia Generala de Taxe si Impozite Locale)/
-certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice (DGFP);
-certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/ (copie )
-certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA -CIF RO (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la data de 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie referitoare la dotarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formular 12H.
- tabel cu personalul tehnic de specialitate (studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere);
- lista lucrarilor executate in ultimii 3 ani; executarea lucrarilor similare se realizeaza prin completarea - formularului 12F, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari. Executia lucrarilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.- responsabil cu executia lucrarilor si cu asigurarea controlului calitatii plan de masuri pe linie de calitate de protectia mediului si protectia muncii, necesar desfasurarii lucrarilor;
-operatorul economic trebuie sa faca dovada autorizarii conform normelor ISCIR pentru tipul de lucrare efectuata;
-ofertantul va prezentalistacusubcontractantii declarati, acestia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform legislatiei in vigoare se va completa formularul 12G.
Lucrarile executante cu subcontractanti vor fi descrise detaliat (inclusiv materialele comandate si cerintele necesare pentru asigurarea nivelului de calitate planificat) iar contractantul va face dovada evaluarii furnizorilor.- dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001/2001, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, de catre un organism acreditat din tara sau strainatate (lucrari de reparatii in instalatii de termoficare);
- programele de asigurarea calitatii urmarite.-autorizatie de mediu pentru domeniul lucrarilor care se executasau-informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.04.2009
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, SC CET SA Bacau: strada Chimiei , numarul 6, localitatea Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor din partea OE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stravopoleos , nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030846, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel- sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bacau
Adresa postala: strada Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 300274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile, conform art.272, alin 3 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SC CET SA Bacau
Adresa postala: strada Chimiei nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Tel.0234585050, Fax: 0234519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2008 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer