Licitatie Publica - Reparatie bolarzi plutitori 20 tf ? 3 buc ,Ecluza nr.2, CERNAVODA
Anunt de participare (utilitati) numarul 118827/06.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Sirbu Camelia, Tel. 0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIA NATIONALA
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie bolarzi plutitori 20 tf ? 3 buc , Ecluza nr.2, CERNAVODA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Ecluza Cernavoda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru restabilirea parametrilor constructivi si functionali prevazuti in documentatia de tehnica a bolarzilor plutitori20 tf- ecluza 2 Agigea este necesara executia urmatoarelor lucrari de reparatii:
a) Reparatie constructie metalica : verificare a corpului bolardului si a cordoanelor de sudura;
b) Consolidarea traverselor ;
c) Reparatia (reabilitarea) mecanismelor de rulare si ghidare: inlocuire bucsi, inlocuire organe de asamblare, montare bandaje roleRefacerea protectiei anticorosive atat a confectiei metalice a bolarzilor (interior si exterior) cat si a reperelor demontate sau inlocuite cu un sistem de protectie cu o durata de viata de cel putin 10 ani;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
45442121-1-Lucrari de vopsire a structurilor (Rev.2)
50246300-4-Servicii de reparare si de intretinere a structurilor plutitoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie bolarzi plutitori 20 tf ? 3 buc , Ecluza nr.2, CERNAVODA conform Caiet sarcini 281/2011
Valoarea estimata fara TVA: 87, 077.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
49 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 871 lei; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 conform OG34/2006.
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul constatator , emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulte existenta in obiectul de activitate, a codului CAEN corespunzator obiectului achizitiei;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 conform OG34/2006;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatie de raportare financiara la data 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sa realizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 130 617 lei;Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara , in original;daca exista.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Experienta similara-nivel minim -60 955lei;Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani;Informatii referitoare la personal de conducere, executie, persoanelor responsabile ptr.prestarea serviciilor: responsabil tehnic cu executia lucrarilor;inginer/maistru mecanic cu experienta profesionala specifica in repararea de echipamente hidro-mecanice de 3 ani;
mecanici, lacatusi, sudori autorizati ISCIR , vopsitori.Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Asigurarea tehnica pentru indeplinirea contractului, conform Fisa de date: ?Automacara 40-50 tf ? cursa minima la carlig 17 m, Automacara 16 tf, trusa de scule ?masini unelte de aschiere, instalatie de sablat, dispozitive de masurare agrosimii tablei si a grosimii stratului de vopsea.
;?SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru ofertant, in copie; SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizorul sistemului de protectie anticorosiva, in copie.SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent pentru ofertant, in copie.SR EN ISO 14001:2005, pentru furnizorul sistemuluide protectie anticoroziva, in copie.
Conditii de munca, protectia muncii, securitatea si sanatatea in munca: 1.Documentul care atesta autorizarea functionarii unitatii din punct de vedere al Securitatii si sanatatii in munca;2.Declaratiepe propria raspundere privind desfasurarea/organizarea activitatilor de prevenire si protectie proprii, cu personal competent sau serviciu extern abilitat/autorizat din punct de vedere al legislatieiSSM in vigoare.(L319/2006; HG 1425/06 modificat prin 955/2010).
;Angajament ferm , incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnica, daca este cazul;Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde-1;Element repetitiv-pretul;Invit.part.la L.E.se va transmite prin SEAP, catre ofertantii care au depus oferte admisibile in max. 10-12 zile lucr.de la desch.ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3549/24.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante - STR ECLUZEI, NR 1 AGIGEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Ecluzei, nr. 1, Agigea, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel. 0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 13:23