Licitatie Publica - Reparatie capitala CAF nr.2 de 50 Gcal/h
Anunt de participare (utilitati) numarul 93363/22.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMICA S.A.
Adresa postala: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720166, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN DIACONESCU, Tel.0230251998, In atentia: Serviciului contracte, Email: [email protected], Fax: 0230257066, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie capitalaCAF nr.2 de 50 Gcal/h
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CENTRALA TERMICA
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde intocmire proiect de reparatii cu avizare ISCIR, servicii de demontare, confectionare si montare sistem convectiv, lucrari de inzidiri refractare si izolatie termica, probe ISCIR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
44160000-9-Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire proiect de reparatii si avizarea acestuia la ISCIR, inlocuire sistem convectiv - 28 to, inclusiv confectionare (materiale de baza: teava 28x3, OLT35KII-14.100 m; teava 83x3, 5, OLT35KII-200 m, otel refractar sustinere tevi-500 kg, inzidiri refractare - torcretat cu beton refractar BR 65-9, 6 mc; refacere partiala vatra ( materiale de baza: caramizi refractare 250x125x65 -300 buc), izolatii termice -300 mp, probe de presiune ISCIR.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
da, conform prevederilor art.252 lit.k) din OUG nr.34/2006, cu modif. si complet.ulterioare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
51 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 12.500 lei.Garantia de buna executie de 10 % din valoarea, fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de ofertanti numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata -emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic, corespunzator obiectului prezentei achizitii.
Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de documente, in original, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele originale vor fi insotite de traducerea legalizata, in limba romana, realizata de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea ultimei situatii financiare, in copie legalizata, vizata si inregistrata de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea contractului/contractelor va fi dovedita ca atare prin prezentarea contractului/contractelor in forma legalizata si de recomandarile/documentul/certificatul emis sau contrasemnat de beneficiarul serviciilor, in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele financiare vor fi inscrise de catre autoritatea contractanta in SEAP pentru etapa de licitatie electronica. Informatii suplimentare in cap.IV.2)din Fisa de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2010 12:00
Locul: Sala de sedinte a SC TERMICA SA Suceava, str.Energeticianului nr.1 mun.Suceava, jud.Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legal imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL Suceava - Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216321, Email: [email protected], Fax: 0230/251383, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro suceava
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. TERMICA S.A. Suceava
Adresa postala: str.Energeticianului nr.1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720166, Romania, Tel.0230/251997, Email: [email protected], Fax: 0230/257066, Adresa internet (URL): www.sesv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2010 11:16