Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE CAPITALA BULEVARDUL REPUBLICII


Anunt de participare numarul 100686/25.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, int. 303, In atentia:  Corina Mihaela Ilinca, Email:  [email protected], Fax:  02445510736, Adresa internet (URL):  www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATIE CAPITALA BULEVARDUL REPUBLICII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti - Bulevardul Republicii
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform Fisei de date a achizitiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233300-2 - Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 754, 340RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona, daca este cazul, lucrari similare conform art. 122, lit. j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 70.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din pretul, fara TVA, al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Certificat fiscal care sa ateste ca societatea ofertanta nu se ?egistreaza cu debite la bugetul local;
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
Certificat de atestare privind taxele datorate fondului de mediu;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare;
Actul constitutiv/statut;
Certificat constatator din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar tipul de lucrarii supus ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului;
Certificat de cazier judiciar al administratorului firmei sau al persoanei desemnate de catre actionari pentru conducerea executiva a acesteia eliberat de organele abilitate;
Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul).
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 (pentru fiecare an exercitiul financiar trebuie sa fie pozitiv), vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
Scrisoare de bonitate din partea unei banci, emisa cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care ofertantul sa ateste ca nu figureaza cu incidente de plata in ultimile 24 de luni;
Fisa de informatii generale;
Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
In cazul depunerii unei oferte comune, situatia economico-financiara, inclusiv indeplinirea cerintelor minime, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Valoarea cifrei de afaceri globale medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minm 13.500.000 lei.2) Cash-flow-ul: Se solicitaprezentarea unui angajament din partea unei banci pentru lucrarea supusa licitatiei, din care sa rezulte ca ofertantul are posibilitatea, ?cazul ?care este declarat c?igator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 2 luni, oric? ?perioada derularii contractului de executie, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare dec?valoarea de 1.350.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Aceasta cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca suma mentionata mai sus va fi disponibila pe o perioada de maxim 2 luni, pentru asigurarea continuitatii lucrarilor ce fac obiectul contractului. In acest caz, declaratia va fi insotita de extrasul de cont din care sa rezulte valoarea minima de 1.350.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani;
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (CV-uri, copii de pe atestate / autorizatii / certificate / legitimatii specifice);
Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Experienta similara: Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a 2 contracte avand ca obiect executie lucrari de modernizare strazi, cu o valoare insumata de minim 6.750.000 lei (fara TVA).2) Necesar minim de personal specializat: - Un Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II "Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele";
- Un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul "Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu";
- Un sef santier (persoana cu studii superioare de lunga durata);
- Un responsabil SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca).3) Dotare tehnica minima: - statie de mixturi asfaltice;
- repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;
- cilindru compactor (lis-lis);
- cilindru compactor (pneu-pneu);
- buldoexcavator;
- excavator cu cupa;
- autogreder;
- autobasculanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2010 14:00
Locul: sediul Directiei Tehnic-Investitii din str. Valeni nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care participa la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova – Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email:  [email protected], Fax:  0244/523265, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 17:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer