Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie capitala centrala termica


Anunt de participare numarul 30840/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL TEHNIC, Tel.0241/664222, In atentia: SAVIN RADU, Fax: 0241/521918
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel.0241/503113, In atentia: ISAC CONSTANTA, Email: [email protected], Fax: 0241/660473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel.0241/503113, In atentia: ISAC CONSTANTA, Email: [email protected], Fax: 0241/660473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatie capitala centrala termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri - Reparatie capitala centrala termica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315000-8 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri - Reparatie capitala centrala termica
Valoarea estimata fara TVA: 990, 937EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUM GARANTIE DE PARTICIPARE: 31710 lei - scrisoare de garantie bancara; ordin de plata cont: RO02TREZ2315005XXX000397;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: Fondurile alocate de Casa de Sanatate a Jud Cta; ; Plata facturilor se va face prin Trez Mun Cta;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului(orig);
- Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006(orig);
- Certif constatator privind indepl oblig exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat;
- Certif Insp Terit de Munca;
- Cazier fiscal;
- Certif constatator emis de Of Reg Comertului de pe langa Camera de Comert si Ind Nationala sau Terit si CUI + Anexa la CUI - in orig sau copie legaliz;
- Executantul trebuie sa faca dovada ca dispune de specialisti, angajati cu contr de munca: -manager de proiect autorizat; resp. cu contr tehnic de calitate-domeniul instalatii termice -autorizat ISC;manager al sistemului de management de mediu;min 2 sudori autoriz ISCIR identif cu poanson ISCIR;
- Executantul trebuie sa faca dovada ca are implementat, certificat si functional un sistem de management integrat calitate mediu
- Executantul trebuie sa faca dovada indepl in ultimii 2 ani a 1-2 contracte ptr lucrari similare, a caror valoare cumulata (maxim 2 contracte) sa depaseasca 1000000 lei (valoare contractata, inclusiv TVA)
- Executantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor autoriz ISCIR: instalare, montare, reparare, punere in functiune si services ptr cazane de apa calda; montare si instalare aparate consumatoare de combustibili gazosi ;
- punere in funct aparate consumatoare de combustibili gazosi ;
- verif tehnice periodice si autoriz functionarii ptr aparate consumatoare de combustibili gazosi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri pe ultimii trei ani (orig);
- Ultimul bilant contabil vizat si inreg de organele competente; (copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu orig de catre reprez legal al ofertantului);
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (3)- orig. Recomandarea trebuie sa fie prezentata pentru produsele care fac obiectul contractului;
- Autorizare pentru montarea si punerea in functiunea produselor licitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii; autoritatea contractanta solicita un document prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2000 (implementat sau in curs de implementare), emis de catre un organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international, pentru produsele licitate.
-Autoriz pentru livrarea prod de la producator pentru produsele licitate (tradusa de un traducator autorizat, daca este cazul in orig).
-Licenta de fabricatie in cazul producatorului copie;
-Fisele tehnice eliberate de producator (traduse in limba romana), pentru toate utilajele ce se vor monta copie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE POATE OBTINE DE LA SERV APROVIZIONARE, IAR CONTRAVALOAREA ACESTEIA SE FACE IN NUMERAR LA CASIERIA SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT CARE A DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator; - solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Tomis 145 , Localitatea: Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 23:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer