Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie capitala circuite benzi transportoare T10 A,B,C,D; T 13A,B; T14B; T15B; T16 A,B,C,D,E; T19; T20; T21; T22 A,B si carucioare extractoare A10 A,B,C,D.


Anunt de participare (utilitati) numarul 91234/20.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Verona Dalri, Tel.0351403462; 0351/403343, In atentia: Serviciul Achiiztii -cod 5.2, Email: [email protected], Fax: 0251/418466; 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie capitala circuite benzi transportoare T10 A, B, C, D;T 13A, B;T14B; T15B; T16 A, B, C, D, E; T19; T20; T21; T22 A, B si carucioare extractoare A10 A, B, C, D.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrarea produselor si executie a serviciului: -La sediul SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, Localitatea Isalnita jud. Dolj ;
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in :
-livrare complet furnitura;
-montaj furnitura, realizarea tuturor probelor de functionare, simularea regimurilor anormale de functionare si functionarea de 72 ore ;
-proiectarea instalatiilor de desprafuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43100000-4 - Echipament minier (Rev.2)
51541100-7-Servicii de instalare de utilaje pentru industria miniera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caietul de sarcini stabileste cantitatile, conditiile tehnice si de calitate pentru reparatia capitala a circuitelor benzi transportoare T 10 A, B, C, D; T 13 A, B; T 14 B; T 15 B; T 16 A, B, C, D, E;T 19;T 20; T 21; T 22 A, B si carucioare - extractoare A 10 A, B, C, D S.E. Isalnita.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 731, 417.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 70.000 lei;Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitorul pune la dispozitia furnizorului echipamente in valoare de 1513953, 96 lei (fara TVA) conform anexei aferenta caietului de sarcini
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea- Formular 5;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 6;Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului de pe linga camera de Comert si Ind. Nationala sau Teritoriala;Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 7;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asig. sociale de stat (autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat)
Nota: In locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A anexat.In cazul in care opteaza pentru prezentarea formularuluiA (insotit de anexele 1A si 2A) va trebui sa prezinte si Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular 7
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - formular 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse si servicii executate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare, perioade de executie, insotita de certificate /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de un client beneficiar (recomandari din partea altor beneficiari)-Formular9; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse-formular11; Documente emise de organisme acreditate, care confirmaca ofertantul si producatorulechipamentului ofertat are certificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent) sau cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent);Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora- formular 10.
Nota: In locul documentelor privind capacitatea tehnicasolicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A anexat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare.Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2010 14:00
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Un exemplar din desenele ce fac parte din documentatia de atribuire se pot obtine gratuit in urma unei solicitari scrise din partea operatorului economic, totodata transmitind si adresa de e-mail . La adresa de e-mail se va transmite link-ul unde sunt stocate fisierele . Informatii suplimentare se pot obtine de la serv. Achizitii tf. 0351/403462.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIUNEA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr. 14, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridic al SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403315, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer