Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie capitala corp principal, incalzire centrala, instalatii sanitare si imbunatatire confort termic, reparatie capitala sala de sport, corp alimentar, centrala termica, amenajare teren sport si imprejmuiri la Scoala Generala din satul centru de comu


Anunt de participare numarul 38967/13.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARMIZEGETUSA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 4, Localitatea: Sarmizegetusa, Cod postal: 337415, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN JURJ, Tel.0254776510, Email: [email protected], Fax: 0254776552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatie capitala corp principal, incalzire centrala, instalatii sanitare si imbunatatire confort termic, reparatie capitala sala de sport, corp alimentar, centrala termica, amenajare teren sport si imprejmuiri la Scoala Generala din satul centru de comuna Sarmizegetusa.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sarmizegetusa, Judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectate PT, DE, PAC, si executia obiectivului de reparatie capitala, corp principal, incalzire centrala, instalatii sanitare si imbunatatire confort termic, reparatie capitala sala de sport, corp alimentar, centrala termica, amenajare teren sport si imprejmuiri la Scoala Generala din satul centru de comuna Sarmizegetusa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
74220000-7-Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea supusa licitatiei pentru executarea de lucrari nu poate depasi suma de3.700.000, 0 lei ( inclusiv TVA )
Valoarea estimata fara TVA: 3, 109, 243RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 RON , garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al Comunei Sarmizegetusa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In caz de asociere, se vor preciza partile fiecarui asociat.In caz de subcontractare ofertantul castigator va prezenta in oferta contractele incheiate cu subcontractantii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina : Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificatul de inregistrare fiscala , ofertantul trebuie sa fie o firma inregistrata si specializata pentru executarea si prestarea unor astfel de lucrari si servicii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : Fisa de informatii generale, bilantul contabil pe ultimii trei ani vizat si inregistrat de organele competente.Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte ; lichiditate imediata > 100%, lichiditate curenta>100% ; solvabilitate patrimoniala 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta pentru aceste : Trei lucrari si recomandarile din partea beneficiarilor vizate de ISC, dotarea cu personal ( responsabil cu executia si calitatea ) , certificat ISO 14001 :2004 certificat OHSAST18. 001 ;1999
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: depunerea in numerar la caseria autoritatii contractante, ordin de plata in contul Consiliului Local Sarmizegetusa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Sarmizegetusa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, experti cooptati in Comisie, ofertanti sau imputerniciti ai acestora, observatori delegati de organele abilitate in baza art. 33 alin.2 din HG nr. 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba-Iulia
Adresa postala: Str IC Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Sarmizegetusa
Adresa postala: Str Principala nr. 4, Localitatea: Sarmizegetusa, Cod postal: 337415, Romania, Tel.0254/776510, Email: [email protected], Fax: 0254/776552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer