Licitatie Publica - Reparatie capitala instalatie CED Siculeni (Ciceu) - etapa a IIa
Anunt de participare (utilitati) numarul 120538/03.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, camerele P19-20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dospinescu, Tel. 0268/ 410709, Email: [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie capitala instalatie CED Siculeni (Ciceu) - etapa a IIa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: statia de cale ferata Siculeni (Ciceu).
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in inlocuirea circuitelor de cale existentecu circuite de cale in patru secvente de tip C-4-64 in interiorul statiei si in linie curenta, separarea circuitelor de cale existente de cele nou introduse la dulapurile exterioare, modificarea pichetilor de alimentare existenti, reconfigurarea retelei de alimentare, cablarea si montarea dulapurilor exterioare aferente aparatajului circular de cale electroalimentarii instalatiei CELS, inlocuirea aparatului de comanda existent in biroul IDM si recablarea circuitelor telefonice aferente acestuia, verificari, masuratori, reglaje pentru circuitele de cale nou introduse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile constau in inlocuirea circuitelor de cale existentecu circuite de cale in patru secvente de tip C-4-64 in interiorul statiei si in linie curenta, separarea circuitelor de cale existente de cele nou introduse la dulapurile exterioare, modificarea pichetilor de alimentare existenti, reconfigurarea retelei de alimentare, cablarea si montarea dulapurilor exterioare aferente aparatajului circular de cale electroalimentarii instalatiei CELS, inlocuirea aparatului de comanda existent in biroul IDM si recablarea circuitelor telefonice aferente acestuia, verificari, masuratori, reglaje pentru circuitele de cale nou introduse.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 032, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP40656lei, cf.art.86, alin(1)HG925contAC(CNCFCFRprinSRCFBV, CUI15509275)nr.RO92BPOS08002606941ROL01, Bancpost BV sau ordin de plata/fila CEC.IMM50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib, Decl.neincadr. art.69^1 si 181 OG34 si Ord.314, Certif. constat. indepl. obligat. exigibile de plata a impozit la stat si locale si a contrib. pt asig. soc de stat si sanatate valabile, Decl.participant procedura, Certif.inreg. de la ORC, Certif.constat. de la ORC valabil, Autoriz furniz ferov si Agrem Th Ferov, Angajament, docum. IMM, Decl materiale agrem. AFER
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 4000000 lei, bilant contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de org competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principatelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Experienta similara se sustine prin unul sau mai multe contracte executate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect execut. lucrarisimilare(aceleasi cod CPV) a caror valoare cumulata sa fie de min 2000000 lei; Recomandari din partea tuturor beneficiarilor contractelor care sustin exp similara;Declaratii privind personalul angajat si dotarile;CV-uri ; Informatii cu partea din contractce va fi subcontractata si datele de recunoastere ale subcontractantilor, Certif ISO 9001:2008, OHSAS18001, ISO14001 sau certif echival. emise de organisme stabilite in alte state UE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 11:00
Locul: SRCF BV sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DA letric la fax0268410709 cu 24h inaintea ridicarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf . art. 256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 10:19