Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie capitala la sediul imobil Botosani


Anunt de participare numarul 61427/14.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: sediu, Tel.021-314.43.24, Fax: 021-313.43.88
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatie capitala la sediul imobil Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Botosani, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie capitala la sediul imobil Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 7, 211, 428.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 100, 000 leiGarantia de buna executie = 10% din valoarea angajata a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere. Se solicita legalizarea asocierii prin contract, daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor; cazier fiscal; certificat constatator; certificat de inregistrare sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil intocmit la 31.12.2007, in copie, vizat si inregistrat de organele competente; declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2005-2007). Nu vor fi acceptati ofertanti din ale caror documente rezulta ca cifra de afaceri medie pentru ultimii trei ani este mai mica decat nivelul specificat minim necesar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie pentru ultimii trei ani este de minim 7, 000, 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; lista trebuie sa contina si informatii privind executarea a cel putin unui contract similar in valoare minima specificata. Este obligatoriu ca in perioada mentionata, ofertantul sa faca dovada indeplinirii si finalizarii unor contracte de lucrari ce au avut ca obiect executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii, respectiv prezentarea proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si a proceselor verbale de receptie finala, incheiate pentru lucrarile declarate in lista; o recomandare din partea altui beneficiar, emisa in ultimii 3 ani, pentru lucrari similare celor ce fac obiectul licitatiei; declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare; declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari impreuna cu lista cuprinzand dotarile specifice cu utilaje, echipamente tehnologice etc. avute in patrimoniu, sau acordurile de subcontractare pentru dotarile necesare; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, impreuna cu CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; pentru responsabilul/responsabilii tehnic/tehnici cu executia se va/vor prezenta, in copie legalizata, documentul/documentele de atestare, in termen de valabilitate; lista cu personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului; certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar in valoare de minim 2, 500, 000 lei;
- cel putin o recomandare din partea altui beneficiar, emisa in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante, la data achizitionarii documentatiei de atribuire, intre orele 8:30 - 10:00 si 12:30 - 15:30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: Bucuresti, strada Franceza nr. 48-50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu a fost publicat anunt de intentie. Nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: strada Franceza nr. 48-50 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.021-313.30.65, Fax: 021-313.43.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2008 18:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer