Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE CAPITALA SECTOR VIZITE


Anunt de participare numarul 30790/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Adresa postala: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: IULIA MONICA VOINEA, Tel.0251430436, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251439547
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATIE CAPITALA SECTOR VIZITE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CRAIOVA, STR VASILE ALECSANDRI, NR 89
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATIE CAPITALA SECTOR VIZITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216113-9 - Inchisoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI INTOCMIT PENTRU SECTOR VIZITE. SE POT ACHIZITIONA LUCRARI SUPLIMENTARE/ADITIONALE, CARE NU AU FOST INCLUSE IN CONTRACTUL INITIAL, CARE DATORITA UNOR CIRCUMSTANTE NEPREVAZUTE AU DEVENIT NECESARE PENTRU INDEPLINAREA CONTRACTULUI.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 10.000 LEI SI GARANTIE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE SI FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SIT ART 181 DIN OUG 34/2006;CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL DE STAT SI LA BUGETUL LOCAL;CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI;AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE;BILANT CONTABIL LA 31.12.2006 SI 30.06.2007;REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI; CA GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI;LICHIDITATEA GENERALA;SOLVABILITATEA PATRIMONIALA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI MAI MARE SAU EGALA DE 3.000.000 LEI;LICHIDITATEA GENERALA >100%; SOLVABILITATE PATRIMONIALA MAI MARE SAU EGALA DE 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI PE ULTIMII 5ANI;INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE;DECLAR REFERIT LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI SI CADRELOR DE CONDUCERE;DECLAR PRIVIND INSTAL, ECHIPAM, UTILAJ;PARTEA DIN CONTRACT CE VA FI SUBCONTRACTATA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE VIZATE ISCIRPENTRU CEL PUTIN 2 CONTRACTE DIN CARE UNUL DE MIN 800.000 LEI;MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR;P-V DE RECEPTIE;CVPERSONALULUI DIN CONDUCERE SI A PERSOANELOR RESPONSABILE PT EXECUTIA LUCRARILOR;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
N32416
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 875 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN SOLICITARE SCRISA. C/V SE VA ACHITA LA CASIERIA UNITATII SAU CU OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2007 11:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE; REPREZENTANTI AI FIRMELOR PARTICIPANTE SI DUPA CAZ AI MINISTERULUI FINANTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR NICOLAE TITULESCU, NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURUDUC DIN CADRUL PENITENCIARULUI CRAIOVA
Adresa postala: STR VASILE ALECSANDRI, NR 89, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200463, Romania, Tel.0251439547, Email: [email protected], Fax: 0251561777
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer