Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE CAPITALA SI AMENAJARE CENTRU PROPRIU DE FORMARE PROFESIONALA


Anunt de participare numarul 7227/26.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA MEHEDINTI
Adresa postala: STRADA B-DUL CAROL I NR. 3, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE MANOLACHE, Tel.0252319029, Email: [email protected], Fax: 0252319061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATIE CAPITALA SI AMENAJARE CENTRU PROPRIU DE FORMARE PROFESIONALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drobeta Turnu Severin, str. Serpentina Rosiori nr. 1, jud. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatie capitala, mansardarea si recompartimentarea a patru cladiri si repararea instalatiilor electrice, termice, apa si canalizare, alei pietonale, iluminat exterior de incinta, imprejmuiri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
31527200-8-Iluminat exterior (Rev.1)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.1)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparare, amenajare si mansardare constructii
Valoarea estimata fara TVA: 5, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=40.000 Euro (sau echivalentul in lei) la cursul BNR la data respectiva; Scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL ASIGURARILOR PENTRU SOMAJ. Plata se va face pe etape finale in baza proceselor verbale de receptie partiala in functie de bugetul aprobat in anul bugetar respectiv.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular A Prezentare formular B Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat Certificatele in original sau copie legalizata Persoanele fizice/juridice romane si straine: Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau echivalent; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent; Atestat / autorizatie de functionare sau echivalent; Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii; Prezentarea certificarii sistemului de management de mediu; Prezentarea certificarii sistemului de management de sanatate si securitate ocupationala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani=3.000.000 Euro; Lichiditate generala (>100%)Solvabilitate patrimoniala (>30%) Declaratii bancare sau echivalent Bilantul contabil la data de 31.12.2006 sau echivalent Capacitatea financiara de a sustine executia lucrarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Experienta similara Acorduri de subcontractare Aprecierea din partea beneficiarilor Lucrari similare Asigurarea cu echipamente Personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani CV-uri Sefii de formatie cu experienta >3 ani in constructii Responsabil tehnic cu executia, atestat in constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu ordin de plata, direct la casieria autoritatii contractante Intreaga documentatie de atribuire se obtine in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.05.2007 11:00
Locul: Drobeta Turnu Severin, B-dul Carol I nr. 3, cod 220099, Jud. Mehedinti, tel 252 319 029
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mehedinti sectia contencios administrativ
Adresa postala: Bulevardul Carol I nr. 14, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0252 311 506, Email: [email protected], Fax: 0252 314 666
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Mehedinti - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Carol I nr. 3, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0252 319 029, Fax: 0252 319 061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2007 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer