Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie capitala si extindere gradinita Chetris, sat Chetris, comuna Tamasi, judetul Bacau.


Anunt de participare numarul 11782/26.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tamasi
Adresa postala: sat Tamasi, comuna Tamasi, judetul Bacau, Localitatea: Tamasi, Cod postal: 607615, Romania, Punct(e) de contact: VERONICA DONTU, Tel.0234225025, Email: [email protected], Fax: 0234225025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatie capitala si extindere gradinita Chetris, sat Chetris, comuna Tamasi, judetul Bacau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sat Chetris, comuna Tamasi, judetul Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va consolida structura de rezistenta a cladirii, se va inlocui acoperisul cu altul in sistem sarpanta din lemn cu invelitoare de tabla, se vor realiza instalatii apa-canal, instalatii electrice si de telefonie si instalatii termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 968.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Investita se va realiza din fonduri ale Consiliului Local Tamasi, judetul Bacau, cu finantare de la Ministerul Educatiei si Cercetarii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34 / 2006;
-Certificat Unic de Inregistrare;
-Autorizatie de Functionare;
-Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului;
-Certificat fiscal;
-Certificat de atestare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente:
-Bilantul contabil la data de 31.12.2006.
-Contul de profit si pierdere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat;Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna execuite ale celor mai importante lucrari, care vor contine valori, perioada si locul executiei, beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se poate obtine doar dupa plata integrala a acestuia, cash sau prin virament.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 10:00
Locul: Sediul Consiliului Local Tamasi, localitatea Tamasi, comuna Tamasi, judetul Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Bacau
Adresa postala: Strada Oituz, nr.20, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234 / 512.629
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.JURIDIC CONTENCIOS ADMINISTRATIV42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURIDIC CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Strada Oituz, nr.20, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234 / 512.629
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2007 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer