Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie cazan de abur tip CR 15 NR.3 -50 T/H CET GAVANA


Anunt de intentie (utilitati) numarul 3405/27.02.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Termoficare 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Felicia Dacinoi, Tel.0248222956, Email: [email protected], Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): http: //www.sepitesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC.Termoficare 2000 SA.Pitesti
Adresa postala: Calea Bucuresti PT404-spate Bl.U2, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Serv.reparatii, Tel.0248212409, In atentia: ing.Gh.Luca, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.sepitesti.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatie cazan de abur tip CR 15 NR.3 -50 T/H CET GAVANA
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuit economizor cazan, inlocuit canale de aer, inlocuit calorifere , cond.apa demi-degazor, revopsit, reautorizare ISCIR
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.1)
28221221-2-Piese de boilere pentru incalzire centrala (Rev.1)
45231113-0-Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.1)
45262500-6-Lucrari de zidarie si de zidire (Rev.1)
93160000-7-Servicii de vopsitorie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.06.2007
70 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 450, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
conf.documentatie de atribuire si montaj
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
conf.doc.de atribuire si montaj
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 250, 000/450, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer