Licitatie Publica - Reparatie cazan tip CAF4-100Gcal/h nr.3 prin inlocuit sistem convectiv CET.Gavana
Anunt de participare (utilitati) numarul 4058/02.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoficare 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Felicia Dacinoi, Tel.0248222956, Email: [email protected], Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): http: //www.sepitesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC.TERMOFICRE 2000 PITESTI - SERV.REPARATII -IN PT.404
Adresa postala: Calea Bucuresti PT.404 in spate Bl.U2, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110134, Romania, Tel.0248212409, In atentia: Ing.Gh.Luca, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.sepitesti.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC.TERMOFICARE 2000 PITESTI -SERV.REPARATII
Adresa postala: PT.404 in spatele Bl.U2, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Tel.0248212409, In atentia: ing.Gh.Luca, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie cazan tip CAF4-100Gcal/h nr.3 prin inlocuit sistem convectiv CET.Gavana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: in incinta CET.Gavana-Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se va inlocui sistemul convectiv cu un sistem convectiv nou asigurat de SC.Termoficare 2000 Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.1)
28221221-2-Piese de boilere pentru incalzire centrala (Rev.1)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se va inlocui 1 ansamblu sistem convectiv conf. C.Sarcini si antemasuratori
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- se solicita garantia de psrticipare la licitatie in valoare de 3500 RON si garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- decontarea se realizeaza din sume defalcate din taxa pe valoare adaugata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- legalizarea grupului dupa adjudecare ofeta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va prezenta declaratie privind eligibilitatea din care sa reiasa ca nu condamnat in ultimii 5 prin hotarare definitivapentru organizatii criminale, coruptie , frauda sau spalare de bani;
- se va prezenta declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta privind achizitiile publice nr.34/2006;
- se va prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si a contributiei de asigurari sociale;
- se va prezenta copii de pe certificatulde inregistrare si certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- SE VA PREZENTA BILANTUL CONTABIL SAU EXTRASE DE BILANT LA DATA DE 30.06.2006;
- se va prezenta declaratie privind cifrade afaceri ce vizeaza activitati afereante contractului inurma cu cel mult 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade , beneficiari , o declaratie cu personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani, o declaratie cu echipamentele tehnice pentru realizarea ctr.;
- informatii privind proportia in care ctr.de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria beneficiarului sau ordin de plata in cont RO 83RNCB 0022047238210001 deschis la banca BCR Pitesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 11:00
Locul: SC.Termoficare 2000 SA.Pitesti sediu central -Etaj 1-Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
directori sau imputerniciti acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC .Termoficare 2000SA.Pitesti Serv.Reparatii
Adresa postala: PT404, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Tel.0248212409, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 09:07