Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie conducta canalizare dintre cladire corp comanda si fosa septica in statia 220/110 kV Sacalaz


Anunt de participare (utilitati) numarul 45217/03.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Onin, Tel.0256 492313, In atentia: Aurel Ciclovan, Email: [email protected], Fax: 0256 219963
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie conducta canalizare dintre cladire corp comanda si fosa septica in statia 220/110 kV Sacalaz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia electrica de transformare 220/110 kV Sacalaz, DJ Timisoara Jimbolia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Repararea conductei de canalizare, repararea, curatarea si impermeabilizare camin preluare ape uzate si fosa septica, reparare capace acces in fosa, repare platforma parcare si drum acces afectae de lucrari, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repararea conductei de canalizare, repararea, curatarea si impermeabilizare camin preluare ape uzate si fosa septica, reparare capace acces in fosa, repare platforma parcare si drum acces afectae de lucrari, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 400 lei, garantia de buna executie a contractului 7 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata se face prin virament cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. din care sa rezulte ca nu se gaseste in nici una din prevederile art 180 si 181 din OUG 34/2006 si nu a fost condamnat definitiv in ultimii 5 ani, Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, Certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007 semnat si inregistrat de organele competente si/sau alte doc. legale diprin care poate dovedi capacitatea economoco-financiara, documente din care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii trei ani, Certificat de inregistrare fiscal in scop de TVA emis de ANAF, lisa obligatiilor contractuale in desfasurare, conform documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. de prez. generala, lista lucrari similare in ultimi 5 ani, lista subcontractanti, decl. cu nr. mediu de angajati in ultimile 12 luni, cert. ISO 9001/2000 , declaratie aceptare proiect contract, declaratie cu mij. tehnice necesare realizarii contreactului, angajament semnare conventie lucrari si acces in statii, lista personalului ce lucreaza in statii, conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare oferta
75%
Descriere:
2.
Durata lucare
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii si menegementul mediului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata reprezinta contravaloarea documentatiei de atribuire si va fi facuta la casria Autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 10:00
Locul: CNTEE Transelectrica Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Savropolios, nr. 6, sector3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0380084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): wwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda(Doicesti), nr. 2A., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 198054, Fax: 0256 198092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006 completata si modificata de OU 94/2007, art.272(3) in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica Sucursala de Transport Timisoara-Oficiul juridic
Adresa postala: P-ta Romanilor, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Tel.0256 492313, Fax: 0256 219963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer