Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie conducta de alimentare cu apa grupa tehnica noua Revizia de vagoane Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 133197/20.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 256200475, In atentia: ing. Beidac Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 256200475, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
STFC Timisoara,
Adresa postala: Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 256200476, In atentia: ing. Gheorghe Prediscan, Email: [email protected], Fax: +40 256200476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie conducta de alimentare cu apa grupa tehnica noua Revizia de vagoane Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Revizia de vagoane Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatie conducta de alimentare cu apa grupa tehnica noua Revizia de vagoane Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232151-5 - Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 22, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 250 lei - - valabila 60 zile de la depunerea ofertelor In situatia in care garantia de buna executie (5% din valoarea contractului fara TVA) se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschiude la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hot. nr. 1045/19.10.2011.De regula garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract, conf. art. 90 alin (1) din HG 925/2006..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1);
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Alexandru Silvasan ? Director; Elena Mihalcioiu ? Contabil Sef
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a)Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial (Obiectul de activitate sa corespunda cu abiectul contractului);
b)Autorizatie de Furnizor Feroviar insotit de Agrement Tehnic Feroviar in domeniu ? valabile pe perioada de derulare a contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil - Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2011;b)informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;b)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;c)declaratie pe proprie raspundere referitoare la subcontractanti;d)declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;
Standard de calitate ISO 9001 si de mediu 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P 43
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:00
Locul: STFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a, Tel/Fax 0256200476
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer