Licitatie Publica - ?Reparatie (consolidare) terasament km 32+200 - 32+400 linia cf Sibiu - Apoldu de Sus?
Anunt de participare (utilitati) numarul 119445/14.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 , camerele P19-20, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Laurian.Oprescu, Tel. 0268410709, Email: [email protected], Fax: 0268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Reparatie (consolidare) terasament km 32+200 - 32+400 linia cfSibiu - Apoldu de Sus?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: linia de cale ferata Sibiu ? Vintu de Jos, intre halta cf Tilisca si Aciliu pe zona cuprinsa intre km 32+200 ? km 32+400. Obiectivul poate fi vizitat de ofertanti pana la data depunerii ofertelor.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatie si consolidare a terasamentului caii ferate si de asigurare a scurgerii apelor, refacerea podetelor de la km 32+298 si de la km 32+355, schimbarea cablurilor si elementelor instalatiei BLA intre km 32+200 ? km 32+400, inlocuire si repozare de cabluri de comunicatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234116-2 - Lucrari de constructii de linii de cale ferata (Rev.2)
32521000-1-Cabluri de telecomunicatii (Rev.2)
34632300-9-Instalatii electrice feroviare (Rev.2)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.2)
45221220-0-Podete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatie si consolidare a terasamentului caii ferate si de asigurare a scurgerii apelor, refacerea podetelor de la km 32+298 si de la km 32+355, schimbarea cablurilor si elementelor instalatiei BLA intre km 32+200 ? km 32+400, inlocuire si repozare de cabluri de comunicatii.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 754, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
68 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 35.093, 80 leicf.art.86 HG 925/2006 prin vir. bancar cont RO92BPOS08002606941ROL01 Banc Post sau instr.garantare in original, ordin de plata/fila CEC sau lichiditati la caserie, IMM reduc. 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, 180 si art.691 OG34/2006, Certificat de part. la licitatie cu oferta independenta conf ord. 314/2010, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor la stat, inclusiv cele locale si contributia pt. asig. sociale de stat si sanatate, valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatiile de Furnizor Feroviar vizate la zi?? insotite deAgrementele Tehnice Feroviare eliberate de AFER pentru lucrari de constructii, realibitare si modernizare linii de cale ferata, ; lucrari de constructii, consolidari, reparatii si intretinere terasamente de cale ferata si aparari de maluri; lucrari de constructii, reparatii si intretinere lucrari de arta (poduri, podete, ziduri de sprijin); lucrari de constructii-montaj, modernizari si reparatii capitale la instalatii SCB si TTR, valabile la data deschiderii ofertelor , angajament prin care in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar /agrement tehnic pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora din proprie initiativa, documenteIMM daca este cazul,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2009si 31.12.2010vizate si inregistrate de organele competente, cifra anuala medie de afaceri in ultimii3 ani de minim 3.509.380 lei, fisa de informatii generale(Formularul B3), daca beneficiaza de prevederile art.186 OUG 34/2006 va prezenta angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conf. Cu art.111 din HG 925/2006, completat cu HG 834/2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari dinultimii 5 ani (cu valori, perioade de livrare, beneficiari, ), experienta similara: prezentarea din cadrul listei susmentionate cel mult 3 contracte incepute si finalizate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect gama lucrarilor supuse prezentei achizitii si care au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 1.754.690 leiLista trebuie sa fie insotita de o copie a contractelor ce sustin exp. similara si certificari (Recomandari) din partea beneficiarilor acestora, , Declaratie de personal cu efective medii ale personalului angajat si de conducere(studii, pregatire profesionala, calificarea pers. ) CV personalului de conducere, pt RTEse va prezenta copie dupa certif de atestare tehnico profesionala pt lucrari de constructii CF, poduri si terasamente, copie dupa legitimatie vizata la zi , responsabil cu controlul calitatii lucrarilor si produselor de constructii , sef de santier (ing. de specialitate constructii CF , drumuri si poduri) care va prezenta copie dupa un document care sa sustina calificarea ceruta.
Declaratie privind dotarile tehnice, utilaje laboratoare, Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Certificat de conformitate a implementarii sistemului de sanatate si securitate operationala conform OHASAS 18001 sau certificate echivalente, daca beneficiaza de prevederile 190 din OUG 34/2006 va prezenta angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conf. Cu art.111 din HG 925/2006, completat cu HG 834/2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 10:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Solicitare DA letric la fax 0268410709 cu 24 h inainatea ridicarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, 256^2 din OUG34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2011 16:32