Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE CU RIDICARE (RR) LOCOMOTIVA LDE


Anunt de participare (utilitati) numarul 146140/29.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuire este publicata integral in S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) fiind anexata invitatiei de participare sau poate fi solicitata, doar in zilele lucratoare si doar intre orele 07.30÷13.30 de luni pana vineri, de la: Sucursala Feldioara a CompanieiNationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE CU RIDICARE (RR) LOCOMOTIVA LDE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov,
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 516, 877.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 15.06.2013?31.12.2013. Calendarulestimativ deatribuirea contractelorsubsecvente : contractul subsecvent nr. 1: in perioada 30.06- 30.07.2013, celelalte contracte subsecvente se vor semna, daca este cazul, dupa verificarea tehnica preliminara a locomotivei si pana la maxim data de 31.12.2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de reparare cu ridicare (RR) locomotiva LDE conform celor men?ionate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite(daca se cunosc):
An 2013: min 429.491, 03 lei, max 516.877, 28 lei
A) Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Reparatie cu ridicare (RR) locomotiva LDE: min. 1, 00 buc., max. 1, 00 serv.; Camasa cilindru MD: min. 1, 00 buc., max. 4, 00 buc.; Piston MD: min. 1, 00 buc., max. 4, 00 buc.; Supapa admisie ? evacuare: min. 1, 00 buc., max. 8, 00 buc.; Capac chiulasa MD: min. 1, 00 buc., max. 6, 00 buc.; Cama pompa injectie: min. 1, 00 buc., max. 10, 00 buc.; Tachet: min. 1, 00 buc., max. 12, 00 buc.; Rola tachet: min. 1, 00 buc., max. 12, 00 buc.; Bolt tachet: min. 1, 00 buc., max. 12, 00 buc.; Capac obturator: min. 1, 00 buc., max. 1, 00 buc.; Compensator gaze: min. 1, 00 buc., max. 4, 00 buc.; Cot elastic: min. 1, 00 buc., max. 1, 00 buc.; Reparatie capitala schimbator caldura MD: min. 1, 00 buc., max. 1, 00 buc.; Manometru: min. 1, 00 buc., max. 5, 00 buc.; Termometru cu tub capilar 5 m: min. 1, 00 buc., max. 2, 00 buc.; Presostat: min. 1, 00 buc., max. 3, 00 buc.; Reparatie 4 buc bazine radiatoare de la grup racire apa MD: min. 1, 00 buc., max. 1, 00 buc.; Reparatie rezervor compensare apa: min. 1, 00 buc., max. 1, 00 buc.; Element radiator grup racire: min. 1, 00 buc., max. 4, 00 buc.; Burduf canal ventilatie EMT: min. 1, 00 buc., max. 6, 00 buc.; Baterie de acumulatori 12 V / 360 Ah: min. 1, 00 buc., max. 12, 00 buc.; Transport: min. 1, 00 serv., max. 1, 00 serv.
Autoritatea contractanta estimeaza achizi?ionarea cantita?ii de servicii sau produse anexe acestora, in cantita?ile specificate in Caietul de sarcini, singura atestare corecta a cantita?ii finale putand fi realizata doar dupa interven?ia de tip demontare ?i verificare a subansamblurilor demontate ale locomotivei.B) Cantitatile pentru care se incheie contractele subsecvente sunt cantitati previzionate a se contracta, cantitatile definitive fiind comunicate de autoritatea contractanta atunci cand intentioneaza sa achizitioneze serviciile, care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.
Precizam ca datorita complexitatii constructive a locomotivei si implicit numarul mare al pieselor componente ale acesteia, ne aflam practic in imposibilitatea mentionarii tuturor pieselor posibil a se defecta. Cu toate acestea, avand in vedere necesitatea respectarii sigurantiei circulatiei pe caile ferate, orice prestator al serviciilor de reparatie cu ridicare (RR) a locomotivei, este obligat sa aduca in stare de perfecta functionare locomotiva, indiferent de tipul sau de numarul de piese defecte necesar a fi inlocuite, astfel incat exista posibilitatea ca odata cu efectuarea reparatiei cu ridicare a locomotivei, sa se utilizeze piesele din Caietul de sarcini - tabel 2 de la nr. crt. II (1 ? 20) dar in alte cantitati precum si alte piese, altele decat cele mentionate in tabelul amintit sau in nomenclatorul de lucrari.
Primul contract subsecvent se va semna pe cantitatile minime din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 516, 877.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare 4.297, 00 lei 2.Per de valabilit: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3.Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original - conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei. b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74 RNCB 0053 0485 7827 0015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificata, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 ÷ 12:30 ? in copie, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei.. Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb: conform BNR.In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de: 4.296, 876 Garantia de buna executie va fi constitutita de catre furnizor, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, stabilita in conformitate cu art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri provenite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original
- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice ? Marcel Dan POP, expert achizitii publice - Andra Nicoleta CIUPAG, expert achizitii publice ? Laura Cristina GROSU, responsabil cu executia contractului, inginer ? Marius ANDRESAN, inginer ? Maria MIHAI, consilier juridic - Carla Ionela GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventiv, economist - Carmen Elena BURLACU.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C7 din Sectiunea Formulare ? in original- Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale despre ofertant, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantulva completa FormularulC3. - Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie certificata- datele inscrise in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
- Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie, conforme cu originalul
- Autorizatia de furnizor feroviar vizata de catre AFER valabila la termenul de depunere a ofertelor pentru efectuarea serviciilor ofertate (in conformitate cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 290/2000) ? copie certificata;
- Declaratie a ofertantului prin care acesta se angajeaza sa mentina valabila autorizatia de furnizor feroviar pentru serviciul ofertat pe toata durata efectuarii serviciului sau o va reinnoi in termen legal pentru ca aceasta sa ramana valabila stfel incat sa se poata efectua serviciul solicitat - original;
- Omologarea tehnica vizata de catre AFER valabila la termenul limita de depunere a ofertelor pentru efectuarea serviciilor ofertate (in conformitate cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 290/2000) ? copie certificata;
- Declaratie a ofertantului prin care acesta se angajeaza sa mentina valabila omologarea tehnica pentru serviciul ofertat pe toata durata efectuarii serviciului sau o va reinnoi in termen legal pentru ca aceasta sa ramana valabila stfel incat sa se poata efectua serviciul solicitat - original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, responsabil pentru indeplinirea serviciilor ofertate
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va intocmi si prezenta o Declaratie privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, responsabil pentru indeplinirea serviciilor ofertate, personal de care dispune sau cu care are contracte incheiate ? in original
Declaratie referitoare la dotarile tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea serviciilor ofertate
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa Formularul C4 din Sectiunea Formulare - Declaratie referitoare la dotarile tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea serviciilor ofertate ?in original
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Ofertatul va completa Formularul C5 din Sectiunea Formulare - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? in original.In cazul in care contractul sau parti din acesta nu va/vor fi subcontractat(e), ofertantul va inscrie sintagma ?Nu este cazul? in cadrul randului 1 al coloanei ?Denumire /nume subcontractanti din tabelul acestui formular si va bara toate celelalte rubrici ale respectivului tabel.
Respectarea standardelor de asigurarea calitatii
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta certificatul care atesta ca detine implementarea unui sistem de management al calitatii conform standarduluiSR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent ? in copie certificata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
85%
85
Descriere: ?Pret total? = Pret reparatie cu ridicare (RR) locomotiva + Pret transport locomotiva + Pret piese de schimb, in care: 1.1)?Pret reparatie cu ridicare (RR) locomotiva" care se va lua in calcul va fi: ?Valoarea totala la destinatia finala pentru reparatie cu ridicare (RR) locomotiva LDE?, astfel cum este solicitat in Caietul de sarcini. 1.2) ?Pret transport locomotiva" care se va lua in calcul va fi: ?Valoarea totala la destinatia finala pentru transport locomotiva pe ruta Feldioara ? Agent economic si retur?, astfel cum este solicitat in Caietul de sarcini. 1.3) ?Pret piese de schimb" care se va lua in calcul va fi: ?Pretul pieselor de schimb / componentelor? pentru piesele de schimb / componentele cu frecventa ridicata de inlocuire, enumerate in ?Tabel piese de schimb / componente? din B Tabel 2 si in Sectiunea Formulare ? formularul F1 ? tabel 2.
2.
Termen executie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva
5%
5
Descriere: Termen executie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva
3.
Termen garantie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva
10%
10
Descriere: Termen garantie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
Pondere componenta tehnica: 15 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.12.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nota: In cazul in care, dupa accesarea in SEAP propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata cadoua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, autoritatea contractanta va face departajarea dupa cum urmeaza: a) in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj va fi declarata castigatoare oferta care, in cadrul punctajului referitor la criteriul ? pretul total? (total - 85 puncte) va prezenta cel mai mare numar de punte;b) in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj la pretul ofertat (total - 85 puncte) se va face departajarea dupa cel mai mare numar de puncte obtinut la criteriul ?Termen garantie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva? (total - 10 puncte);in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj si dupa analiza efectuata conform punctelor a) si b), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, iar acestiavor incarca electronic documentele aferente propunerii financiare care va contine o noua oferta de pret.1. Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta.Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile art. 256 indice 2 alin. 1, litera b) din OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer